رییس مجلس ایلام را به مقصد آبادان ترک کرد

رییس مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش استان ایلام را به مقصد شهرستان آبادان استان خوزستان ترک کرد.

به گزارش ایرنا، دکتر علی لاریجانی از طریق فرودگاه شهدای ایلام به منظور بازدید از روند اقدامات انجام شده در حوزه اربعین و نحوه خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و چذابه، راهی خوزستان شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه) به منظور دیدار از اقدامات انجام شده در حوزه تسهیلات زوار اربعین و نحوه خدمات رسانی به زائران در پایانه مرزی مهران وارد استان ایلام شد.
دکتر علی لاریجانی در بدو ورود به فرودگاه ایلام، مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار، نمایندگان مردم استان ایلام در مجلس شورای، معاونان استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی قرار گرفت.
لاریجانی در این سفر ضمن بازدید از پایانه مرزی مهران و نحوه خدمات دهی به زوار اربعین حسینی در این پایانه، از نزدیک با روند اجرایی خدمات رسانی در پایانه مرزی مهران آشنا شد و از مسوولان دستگاههای اجرایی، یگان های مرزی و دستگاه های خدمات رسان در این پایانه قدردانی کرد.
وی همچنین در نشست بررسی مسایل و مشکلات مرز مهران با حضور استاندار ایلام، نمایندگان مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان ایلام شرکت کرد و در جریان مسایل و مشکلات مرز مهران خصوصا در حوزه زیرساخت های ارتباطی قرار گرفت.
مرز بین المللی مهران به عنوان نزدیک ترین و امن ترین گذرگاه زمینی کشور به عتبات عالیات مورد توجه و استقبال فراوان زائران اربعین حسینی قرار گرفته است.
تاکنون بیش از 650هزار نفر زائر در چند روز گذشته از طریق مرز بین المللی مهران در 95 کیلومتری جنوب غربی ایلام برای شرکت در آیین اربعین حسینی به عراق عزیمت کرده اند.
سال گذشته نیز در ایام منتهی به اربعین حسینی بیش از یک میلیون و 500 هزار زائر از پایانه مرزی مهران تردد کردند و پیش بینی می شود این تعداد امسال به 2 میلیون نفر افزایش یابد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =