مجمع استانی بانک توسعه تعاون در تبریز برگزار شد

آذربایجان شرقی چهارمین استان میزبان برگزاری مجمع استانی بانک توسعه تعاون بود که با حضور حجت اله مهدیان و بهمن خادم اعضای هیئت مدیره بانک در محل مدیریت شعب آذربایجان شرقی ترتیب یافت.

به گزارش خبرآنلاین، سفر دو روزه اعضای هیات مدیره بانک و هیات همراه در حالی با استقبال رسمی در پاویون فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز آغاز شد که بازدید از خانه تاریخی مشروطه تبریز اولین محل بازدید میهمانان بود.

این گزارش حاکی است، مجمع استانی بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی با حضور روسای شعب و دوایر مدیریت شعب استان در سالن جلسات ساختمان مدیریت شعب آذربایجان شرقی آغاز شد.

در ابتدای این نشست پس از قرائت قرآن کریم و سرود ملی، غفور اصغر رضایی مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی و مسئول هماهنگی منطقه 3 کشور ضمن عرض خیر مقدم حضار را به تماشای کلیپی از ظرفیت های اقتصادی، صنعتی، گردشگری و هنری تبریز دعوت کرد.

پس از تماشای این کلیپ جلسه با سخنرانی بهمن خادم عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون آغاز شد.

وی در ابتدای این نشست با تاکید بر ظرفیت های بالقوه تبریز و آذربایجان شرقی اظهار داشت: آنچه که مدیریت بانک از همکاران شعب و ستادی بانک در آذربایجان شرقی انتظار دارد فراتر از وضعیت کنونی است.

وی ادامه داد: وجود واحدهای متعدد صنعتی و اقتصادی در آذربایجان شرقی بی تردید تضمین کننده گردش مالی بسیار زیادی در این منطقه است.

خادم تاکید کرد: تجزیه و تحلیل عملکرد همکاران در استان نشان از این دارد که باید تلاش ها برای ارتقای جایگاه استان در سطح ملی افزایش یابد و این امر محقق نمی شود مگر با عزم جهادی برای تحقق اهداف عالیه بانک.

این عضو هیات مدیره بانک در ادامه بر بازاریابی و کشف منابع جدید سپرده گذاری در بانک تاکید کرد و افزود: انتظار داریم علاوه بر ساعات اداری ، همکاران در ساعات غیر اداری به دنبال بازاریابی برای بانک باشند چرا که این امر می تواند استان را در بسیاری از شاخص ها به جایگاه واقعی خود برساند.

وی وجود نظام انتقادات و پیشنهادات در بانک را فرصتی مغتنم برای همکاران خواند و تاکید کرد: به واسطه این نظام می توانید آنچه را که در خصوص بهبود وضعیت کنونی به ذهن تان می رسد را بیان نمایید تا بی تردید پس از بررسی و تحلیل آنها امکان سنجی اجرایی شان ارزیابی و نهایی شود.

این گزارش حاکی است، در ادامه این جلسه حجت اله مهدیان دیگر عضو هیات مدیره حاضر در جلسه گفت: آذربایجان شرقی در زمره استان های برخوردار کشور به قرار دارد از این نظر انتظارها از این استان بیش از سایر استان ها است.

وی ادامه داد: با وجود اینکه معتقدیم نباید خود را با بانک های 80 ساله مقایسه کنیم ولی بر اینکه همواره جزو بانک های جوان و کم تجربه بمانیم نیز اعتقاد نداریم.

مهدیان اضافه کرد: باید تلاش کنیم میزان سپرده های بانک را سالانه حداقل دو برابر کنیم تا در بازار رقابتی حاضر توان حضور و تثبیت را داشته باشیم.

وی در ادامه با تقدیر از میزبانی مدیریت شعب آذربایجان شرقی در برگزاری مجمع استانی اذعان داشت: با وجود اینکه قدردان تلاش ها و زحماتی هستیم که در استان برای تحقق اهداف عالیه بانک صورت می گیرد ولی معتقدیم برای رسیدن به جایگاه واقعی استان باید شبانه روزی تلاش کرد.

وی خطاب به روسای شعب حاضر در این جلسه گفت: روسای شعب حتما نکات کلیدی این چنین جلساتی را در اسرع وقت در اختیار سایر همکاران شعب قرار دهند تا آنها نیز در روند تصمیم گیری برای پیشبرد امور قرار گیرند.

مهدیان طرح "ترنج" را یکی از بهترین طرح های بانک در جذب منابع خواند و افزود: اگر لازم باشد اعتبار لازم را از ستاد می گیریم تا تبلیغات گسترده ای در خصوص ویژگی های طرح ترنج در سطح استان صورت گیرد.

این عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون کشور با تاکید بر مقوله آموزش گفت: بانک توسعه تعاون در زمره بانک های جوان کشور به حساب می آید به همین دلیل آموزش به عنوان یکی از شاخص های بهبود کیفیت امور باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر توسعه فعالیت های ارزی در استان اذعان داشت: آذربایجان شرقی به لحاظ دارا بودن شعبه مستقل ارزی می تواند از این ظرفیت بیش از شرایط فعلی بهره مند گردد.

مهدیان ابراز امیدواری کرد تا پایان سال شاهد تحقق 100 درصدی برنامه پیش بینی شده برای استان باشیم.

گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی حاکی است، در ادامه وضعیت فعلی هر یک از شعب استان بررسی شد و پس از استماع نظرات روسای شعب حاضر در جلسه پیشنهادات راهبردی در راستای بهبود وضعیت کنونی ارایه شد.

غفور اصغر رضایی مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با اشاره به آمارهای موجود اذعان داشت: آذربایجان شرقی در طول 9 دوره آموزشی برگزار شده در استان میزبان 549 نفر از همکاران استان های زیر مجموعه منطقه سه کشور بوده است.

وی ادامه داد: در این مدت طی 9 دوره ، 93 هزار و 366 نفر ساعت مورد آموزش قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه بنده در اواخر سال 92 عهده دار مسئولیت مدیریت شعب بانک در استان شده ام اذعان داشت: در این مدت میزان سپرده بانک در شعب استان را با کمک و همراهی همکاران تلاشگرمان بیش از 2.5 برابر کرده ایم.

رضایی تصریح کرد: با آغاز به کار واحد مستقل ارزی تلاش ها در استان برای جذب منابع ارزی دوچندان شد تا حدی که طی 6 ماه گذشته سپرده های حقیقی و حقوقی متعددی در قالب سپرده های ارزی افتتاح و ارایه خدمت نموده ایم.

این گزارش حاکی است، مجمع استانی بانک توسعه تعاون بعد از حدود 6 ساعت با جمع بندی و ارایه مصوبات خاتمه یافت.

بازدید از شعبه شهید مدنی تبریز آخرین برنامه بازدید اعضای هیات مدیره و هیات همراه در سفر به تبریز بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =