معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش وجوانان استان چهارمحال وبختیاری گفت جلب مشارکت خیرین و سرمایه گذاران در تکمیل و ساخت پروژه های ورزشی باعث شد تا این اداره کل در صدد ارائه راهکارهایی جهت جلب مشارکت بخش خصوصی در ورزش بر آید.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل ازروابط عمومی ورزش وجوانان استان ، بهمن خدادی  افزود: ماده 6 و 27 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در خصوص ساز وکار اجرایی واگذاری پروژه های تملک دارایی های سرمایه ای جدید، نیمه تمام و آماده بهره برداری به بخش غیر دولتی است که تاکنون برای اجرایی شدن این قانون 2 جلسه هماهنگی در اداره کل تشکیل شده است.
خدادادی هدف از این قانون را مشارکت بیشتر بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت بالای این بخش در حوزه های مختلف عنوان و اضافه کرد: با هدف تسهیل این امر باید علاوه بر آسیب شناسی استانی و شهرستانی، نسبت به شناسایی اماکن و پروژه های قابل واگذاری اقدامکرد.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل از شناسایی 5 پروژه نیمه تمام برای واگذاری به بخش خصوصی خبر داد و اضافه کرد: آمادگی داریم سالن تمرینی وانان، وردنجان، کران و استخر شنای سورشجان را بر اساس دستور العمل برای تکمیل و بهره برداری به بخش خصوصی واگذار کنیم.
خدادادی همچنبن با اشاره به تشکیل کارگروه واگذاری اماکن ورزشی در استان افزود: 8 مکان در استان نیز از املاک مازاد بر نیاز جهت واگذاری به بخش خصوصی شناسایی شده که پس از ارائه در کارگروه مربوطه در استان، و با هدف استفاده از این اماکن برای تکمیل و یا بهسازی سایر اماکن در اختیار بخش خصوصی قرار خواهند گرفت.
به گفته معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل، طی سال جاری و با برگزاری جلسات هماهنگی، اقدامات موثری در ترغیب خیرین و سرمایه گذاران بخش خصوصی در پروژه های ورزشی خواهیم داشت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =