سازمان تامین اجتماعی در مورد وام بازنشستگان توضیحاتی داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برخی کاریران در مورد نحوه دریافت وام تامین اجتماعی سوالاتی داشتند. به طور نمونه:
"سلام لطفا در خصوص نحوه ثبت نام و توزیع سهمیه وام تامین اجتماعی پیگیری بفرمایید. این نوع وام دادن و کشیدن بازنشستگان به اداره های سازمان با توجه به برخورد نامناسب و عدم اطلاع رسانی صحیح و گنگ و شفاف نبودن فرآیند باعث شد تا بسیاری از مستمری بگیران و بازنشستگان از این وام عجیب محروم بمانند. آیا اختصاص یک وبسایت یا یک شماره پیامک جهت ثبت نام برای سازمانی عریض و طویل مانند تامین اجتماعی انقدر سخت و غیر ممکن است؟ دولت الکترونیک و عصر ارتباطات کجا و مراجعه حضوری و جواب سر بالای پرسنل کجا این وام به چه کسانی رسید؟ دوستان اقوام یا هیچکدام لطفا رسیدگی کنید"
"- با سلام اینجانب بازنشسته تامین اجتماعی هستم . بعد از اعلام خبر اعطای وام 3میلیون تومانی توسط تامین اجتماعی به بانک رفاه شهر خودبندرانزلی که پرونده اینجانب در آنجا هست مراجعه کردم که متصدی بانک اعلام کرد هنوز دستورالعمل و بخش نامه مربوط به اعطای این وام به ما ابلاغ نشده است.بعد از مراجعه به سازمان تامین اجتماعی نیز با جمله ی مشابه که هنوز دستورالعملی برای معرفی اشخاص به بانک به ما ابلاغ نشده روبه رو شدم. خواهشمند است پیگیری لازم در خصوص تاریخ دقیق اعطای این وام و اینکه از چه زمانی اشخاص میتوانند به شعب بانک رفاه برای دریافت این وام مراجعه کنند را اطلاع رسانی کنید. از زحمات و توجه شما سپاسگذارم."
در همین زمینه رحیم اردلان معاون اداری و مالی سازمان به خبرآنلاین گفت: توزیع سهمیه این وام براساس سهیمه اعلام شده به عهده اداره های کل و شعب است.
او با بیان اینکه پرداختها از سوی شعب انجام می شود ادامه داد: متاسفانه تعداد سهمیه ها محدود است و برای همین امکان پرداخت به همه بازنشستگان و مستمری بگیران امکان ندارد.
اردلان گفت: سهیمه و ثبت نام در خود شعب انجام می شود و دستروالعمل آن هم ابلاغ شده است.

45232

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
    5 0
    آیا بهتر نیست سازمان تامین اجتماعی نحوه وام دادن را ازسازمان بازنشستگی کشوری یادبگیرد؟ تاحق وحقوقی ازما ضایع نشود.
  • مستمری بگیر شعبه 24 A1 ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
    5 0
    با سلام بنده هم بازنشسته تامین اجتماعی و مستمری بگیر از شعبه 24 هستم 3 بار به شعبه مراجعه کردم و هربار گفتند هنوز ابلاغ نشده حتی فرم ثبت نام را هم ندادند بار آخر که مراجعه کردم گفتند وام را دادیم تمام شد گفتم من 3بار مراجعه کردم شما گفتین خبری نیست گفتند 1000نفر ثبت نام کردیم و قرعه کشی کردیم و به 160 نفر طی قرعه کشی وام را دادیم و بودجه تمام شد بنده حقوقم حداقل هست 9سال هم هست بازنشسته شدم و تا بحال یک ریال هم وام نتوانستم بگیرم ،در این مورد هم راستش فکر میکنم امثال بنده را بحساب نیاوردند ،چراسازمان تامین اجتماعی هم مثل بازنشستگان کشوری در سایت ثبت نام نمیکند که حق کسی ضایع نشود؟اکثر بازنشستگان از عملکرد سازمان رضایت ندارند .
  • بی نام IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
    6 0
    شعب هم هر کس را که دلشان بخواهد وام میدهند