مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان چهارمحال وبختیاری از انعقاد تفاهم نامه این نهاد و کانون کارشناسان رسمی دادگستری خبرداد

ابوالقاسم رستگار درگفتگوبا  خبرنگار خبرگزاری خبرانلاین افزود : این تفاهم نامه به منظور توسعه و تحکیم همکاری ها، تعامل حقوقی با نهادهای حقوقی و در راستای رفع مشکلات محرومین به ویژه تسهیل در رسیدگی به پرونده های حقوقی آنان به امضاء رسید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان استفاده بهینه از امکانات طرفین جهت رفاه مددجویان، ارائه خدمات کارشناسی مطلوب، به موقع و حتی الامکان سریع به مددجویان و مساعدت و تخفیف هزینه کارشناسی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان را از مهمترین اهداف این تفاهم نامه همکاری عنوان کرد.

ابوالقاسم رستگار با بیان اینکه مهمترین مشکلات و مسایلی که مددجویان با آن مواجه هستند مسایل حقوقی است، گفت: این مسایل و مشکلات با همکاری وکلا و مشاورین حقوقی می تواند حل شود.

از مهمترین زمینه های این تفاهم نامه همکاری ارائه نظریه و مشاوره کارشناسی پرونده های حقوقی و کیفری مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، معافیت مددجویان امداد از پرداخت هزینه های کارشناسی 50 درصد تعرفه کارشناسی و اطلاع رسانی به موقع فعالیت ها و اقدامات انجام شده و برگزاری همایش های مرتبط با موضوع فعالیت های مشترک است.

وی افزود:امید است با اجرای این تفاهم نامه افراد بی بضاعت جامعه بویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) با صلح و آشتی مشکلات حقوقی شان حل شود.

وی این تفاهم نامه را در راستای رفع مشکلات محرومین و تسهیل در رسیدگی به پرونده های حقوقی آنان عنوان کرد و افزود: تلاش در جهت رفع مشکلات افراد نیازمند و بی بضاعت کار مقدسی است و این تفاهم نامه در همین راستا منعقد شده است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =