استاندار در دیدار مسوولان قضایی استان تاکید کرد: بدون همدلی ،تعامل و همکاری،کارها پیش نمی رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین فریدون همتی در دیدار مدیرکل دادگستری،معاونین و مسوولان قضایی استان با ایشان که در محل مهمانسرای استانداری انجام شد بیان داشت: رابطه دستگاه قضایی با دولت و استانداری باید مبتنی بر همدلی و نزدیکی باشد و این تعامل و همکاری را عملا"در استان قزوین شاهدیم واین مایه خوشحالی و زمینه همکاری های بیشتردر آینده خواهد بود.
وی افزود: همه ما در یک کشتی نشسته ایم و مردم هم دوست ندارند که تفکیکی بین قوا وجود داشته باشد بلکه خروجی همه دستگاه ها و قوا باید خدمت به مردم باشد.
استانداربا بیان اینکه"خدمت خالصانه به مردم نقطه و هدف مشترک همه قوا،نیروها و دستگاه های اجرایی،قضایی و تقنینی است." خاطرنشان کرد: در سایه همفکری و همدلی باید روحیه تعامل و مسوولیت پذیری بین دستگاه های قضایی و اجرایی در حد بسیار بالایی ترویج و تقویت شود تا بتوانیم ماموریت سنگین خدمت رسانی به مردم را به نحو احسن به انجام برسانیم.
رئیس شورای تامین استان با اعلام اینکه"خوشبختانه تعامل و همراهی بین دستگاه قضایی و اجرایی در استان ها بیش از مرکز است." تصریح کرد: دستگاه قضایی ضامن دستگاه اجرایی است و بین اعضای شورای تامین و دستگاه قضا باید تعامل و ارتباط تنگاتنگی وجود داشته باشد چون بدون تعامل،همدلی و همکاری کارها پیش نمی رود.
وی افزود: درفصل جدیدی که پیش روی استان گشوده شده است باید با استفاده از فرصت ها و با قدر دانستن همراهی و همکاری بین دستگاه های قضایی واجرایی نهایت تلاش و کوشش خود را درجهت خدمت رسانی بیشتر به مردم بکار بندیم.
استاندار عنوان کرد:استانداری و دستگاه قضایی در استان هدف مشترکی دارند و همه اهتمام و تلاش ها باید در جهت تقویت همدلی باشد تا بتوانیم استانی نمونه و الگو در شاخص های کار و همدلی را در کشور به نمایش بگذاریم.
در ابتدای این جلسه دکتر جمال انصاری مدیرکل دادگستری استان به ارائه گزارشی از برنامه ها و فعالیت های صورت گرفته در مجموعه قضایی استان پرداخت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =