تسنیم نوشت:29 اردیبهشت سال 91 مأموران پلیس در هنگام گشت زنی در یکی از خیابان‌های محله امیریه تهران به یک دستگاه پژو 405 که در کنار خیابان پارک شده بود، مشکوک شدند و با بررسی اولیه از خودرو جسد مرد جوانی در صندوق عقب کشف شد که ظاهرا با ضربات چاقو به قتل رسیده بود.


مأموران با بررسی‌های بیشتر از این خودرو، تلفن همراهی را در جیب مقتول یافتند و کارآگاهان با بررسی این تلفن همراه ردپای یک زن آشنا را به‌دست آوردند که با مقتول در ارتباط بود.

با شناسایی و دستگیری این زن، وی پرده از راز این قتل گشود و درباره قتل این مرد جوان به کارآگاهان گفت: شوهر من چند وقتی بود که با مقتول اختلاف داشت و یک روز با اعلام اینکه قصد دارد به این اختلافات پایان دهد، مقتول را به خانه ما کشاند، بعد از اینکه این مرد جوان در خانه ما حضور پیدا کرد، جر و بحث وی با شوهرم بالا گرفت و همسرم با ضربات چاقو او را به قتل رساند و بعد از قتل نیز جسد مقتول را درون صندوق عقب خودرویش گذاشت.

با اظهارات این زن جوان، مدتی بعد همسر وی دستگیر شد و به قتل مرد جوان اقرار کرد.

با تشکیل پرونده قتل عمد، متهم در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران به قصاص محکوم شد و پرونده وی پس از تأیید حکم اعدام توسط دیوان عالی کشور برای اجرای حکم به شعبه اجرای احکام دادسرای جنایی تهران ارسال شد.

مدتی قبل محکوم به اعدام این پرونده دچار عارضه شدید کلیوی شد و در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد تا این‌که پنج‌شنبه گذشته وی به دلیل تشدید بیماری درگذشت.

17302
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =