وزیر کشور بیان اینکه مسببان حادثه قرچک باید به قوه قضاییه معرفی شوند، گفت: برای ما قابل قبول نیست هر جمعی با هر بهانه‌ای اجازه داشته باشند که خلاف قانون عمل کنند.

عبدالرضا رحمانی فضلی در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران درباره آخرین وضعیت پرونده تجمع قرچک ورامین گفت:‌ امروز استاندار این پرونده را کامل کرد و به وزارت کشور داد. در این گزارش آمده است که تعدادی از این افراد اظهار کرده‌اند که از قانون آگاهی نداشته و هیجانی عمل کرده‌اند. اگر این افراد تعهد بدهند کاری با آن‌ها نداریم اما با سازمان دهندگان این تجمعات برخورد می‌کنیم.

وی ادامه داد: من این گزارش را به معاون سیاسی داده‌ام تا با همکاری معاون حقوقی مسیر اقدامات بعدی را دنبال کنند.

رحمانی فضلی با بیان اینکه مسببان این تجمع باید به قوه قضاییه معرفی شوند، افزود: برای ما قابل قبول نیست هر جمعی با هر بهانه‌ای اجازه داشته باشند که خلاف قانون عمل کنند و بعد صحت عمل خود را تایید کرده و حتی تهدیدات جدیدی مطرح کنند. انتظار ما از مسئولانی که این اقدامات را انجام می‌دهند، بالاست.

رحمانی فضلی در پایان با اشاره به اینکه ما حامی و مشوق اجتماعات قانونی هستیم خاطرنشان کرد: ما بر خود فرض می‌دانیم که امنیت جلسات قانونی و مجوزدار را تامین کنیم.
29

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
    0 0
    به نظرمن درستش همینه مسببان بایدمجازات شوند.هرکسی به هرنحوی بخواهدقانون شکنی کندبایدمجازات شود.باوزیرمحترم کشورکاملا موافقم