استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ادارات ثبت احوال در سه بخش این استان راه اندازی می شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ،قاسم سليماني دشتكي در شوراي ثبت احوال چهارمحال و بختياري اظهار داشت: ادارت ثبت احوال بخش هاي فرخشهر از توابع شهرستان شهركرد و بخش هاي باباحيدر و جونقان از توابع شهرستان فارسان به زودي به بهره برداري مي رسند.

وي تأكيد كرد: ادارات ثبت احوال در شهرستان هاي سامان و بن نيز به بهره برداري رسيده و زمينه خدمات رساني سريع تر به مردم فراهم شده است.

مديركل ثبت احوال چهارمحال و بختياري نيز گفت: در هشت ماهه سال جاري ۱۴ هزار و ۸۳۰ واقعه ازدواج در استان ثبت شده است.

محمدعلي رفيع پور تصريح كرد: اين ميزان در مدت مشابه سال گذشته ۱۳ هزار و ۹۵۱ واقعه بوده است.

وي بيان داشت: ميزان ولادت هاي چهارمحال و بختياري در هشت ماهه سال جاري نسبت به مدت مشابه سال قبل شش و سه دهم درصد رشد دارد.

رفيع پور اضافه كرد: در همين مدت هفت هزار و ۶۲۰ واقعه ازدواج در چهارمحال و بختياري ثبت شده كه نسبت به مدت مشابه سال قبل يك و شش دهم درصد رشد منفي نشان مي دهد.

مديركل ثبت احوال چهارمحال و بختياري عنوان داشت: در هشت ماهه سال جاري ۸۲۹ واقعه طلاق در استان ثبت شده كه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳ و شش دهم درصد رشد دارد.

وي بيان كرد: در اين مدت دو هزار و ۷۲۴ واقعه فوت در چهارمحال و بختياري رخ داده كه اين ميزان در مدت مشابه سال قبل دو هزار و ۷۲۶ نفر بوده است.

رفيع پور ادامه داد: البته با ثبت شناسنامه ها و اسناد راكد باقيمانده از سال هاي قبل، تعداد ثبت فوتي هاي چهارمحال و بختياري در هشت ماهه سال جاري پنج هزار و ۳۷۹ واقعه بوده است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =