فرهاد مجیدی ستاره استقلال عکسی از خود در کنار برج ایفل منتشر کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ستاره محبوب استقلال امروز عکسی در اینستاگرام منتشر کرده که در نزدیکی برج ایفل است. انتشار این عکس آن هم در شرایطی که مدتی قبل در همین شهر پاریس عملیات تروریستی گسترده ای انجام شده بود، جالب توجه است. مخصوصا که در حال حاضر تدابیر امنیتی شدیدی در این شهر حکمفرماست.
اما جالب تر از حضور مجیدی در پاریس این است که او حضور در کنار برج ایفل را به حضور در جلسات کمیته فنی فدراسیون فوتبال ترجیح داده است. خبر خروج مجیدی از کمیته فنی فدراسیون فوتبال چند روز قبل رسانه ای شد تا این گونه مشخص شود که ستاره استقلال علاقه ای به حضور در این کمیته ندارد.


مجیدی البته نشان داده که فعلا به مربیگری هم علاقه ای ندارد و شاید این عدم علاقه، به خاطر تمایل او به دور بودن از فوتبال باشد. فرهاد مجیدی سال ها در سطح حرفه ای فوتبال بازی کرده و اردوها و تمرینات فشرده ای را پشت سر گذاشته است. حالا که چند سالی است فوتبال را کنار گذاشته، شاید ترجیح می دهد که بیشتر استراحت کند و مدتی از فضای فوتبالی به دور باشد. او قرار بوده در کلاس های مربیگری هم شرکت کند تا در زمان لازم به تیم محبوبش برگردد و روی نیمکت استقلال بنشیند. اما با عکس هایی که مجیدی از حضورش در کشورهای مختلف منتشر می کند مشخص است که او فعلا کلاس های مربیگری را هم جدی نگرفته است.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =