با عوامل تخلیه نخاله های ساختمانی در حریم شهر برخورد جدی می شود

رییس اداره محیط زیست پلدختر گفت: اداره محیط زیست این شهرستان با همکاری نیروی انتظامی با عوامل تخلیه نخاله های ساختمانی در حریم شهر بر اساس قانون برخورد جدی می کند

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین ، امیر رضا محمدی نژاد در جلسه کارگروه پسماند محیط زیست پلدختر افزود: با توجه به بارش و نزولات جوی اخیر و سیل آسا که در منطقه رخ داده ، پسماند و نخاله هادر کانال ها ،مسیل ها،آبراهه ها و سطح شهر و روستا جمع آوری شوند .
وی بر همکاری ادارات برای مدیریت مطلوب پسماند ها و نخاله ها تاکید کرد و گفت: شهرداری های پلدختر و معمولان ظرف مدت یک هفته زباله ها و نخاله ها در محدوده مصوب شهری ورودی کانالها و زیر گذر ها جمع اوری و در محل دفن زباله ها و نخاله های تعیین شده منتقل و مدیریت نمایند.
وی افزود: دهیاری های کلیه روستاهای حوزه شهرستان ظرف مدت 15روز با هماهنگی بخشداری های مرکزی و معمولان و همکاری اداره راه و شهر سازی روستاها،راه ها، مسیل ها، کانالها و آبراها را پاکسازی و زباله ها ونخاله ها را در محل دفن روستا منتقل و مدیریت نمایند.
وی گفت: شبکه بهداشت و درمان درخصوص پسماندهای عفونی و بیمارستانی با همکاری و هماهنگی محیط زیست ،شهرداری ها،صنعت معدن و تجارت ، مطب ها و کلینیک هااقدام و نتیجه را ظرف مدت بیست روز به دبیر خانه کار گروه ارسال نمایند.
محمدی نژاد افزود: شبکه بهداشت و درمان نسبت به انجام خود اظهاری و پایش دستگاه بی خطرساز بیمارستان امام خمینی (ره) توسط آزمایشگاه های معتمد سازمان حفاظت محیط زیست به صورت فصلی اقدام و نتیجه را به دبیر خانه کار گروه ارسال نماید.
رییس اداره محیط زیست پلدختر گفت: از دیگر مصوبات جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان این است که ادارات امور آب و صنعت معدن تجارت موظفند از برداشت شن و ماسه درشبکه رودخانه جلو گیری و در فصل مجاز اقدام به صدور هرگونه مجوز برداشت نمایند

اسما اسماعیل پور

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =