پسر خسرو شکیبایی عکسی از پدرش و داریوش مهرجویی، در کنار جکی چان، ستاره فیلم‌های رزمی، منتشر کرد. به گفته پوریا شکیبایی، این عکس در جشنواره فیلم توکیو و بیست و پنج سال پیش گرفته شده است.

به‌گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پسر خسرو شکیبایی عکسی از پدرش و داریوش مهرجویی، در کنار جکی چان، ستاره فیلم‌های رزمی، منتشر کرد. به گفته پوریا شکیبایی، این عکس در جشنواره فیلم توکیو و بیست و پنج سال پیش گرفته شده است.

پوریا شکیبایی داستان گرفتن این عکس را چنین روایت کرده است:

«در سال ١٩٩٠ پدرم به اتفاق آقاى مهرجويى براى فيلم هامون به جشنواره ى فيلم توكيو دعوت شدن. روزى كه پدرم اين خبر رو به من داد كه به زودى به ژاپن خواهد رفت ازم خواست كه بهش بگم از اونجا چى مى خوام ، بعد از يه ليست بلند بالا از تمام ماشين كنترلى ها و اسباب بازى هاى جور واجور ، به شكل شفاهى ازش خواستم كه حتما يا با راكى يا آرنولد و يا با جكى چان يه عكس براى من بگيره.. آخه شعور هم خوب چيزى بود من از بازيگر فيلم "هامون" خواستم كه بره به دنبال يكسرى اَكشن مَن. پدر طبق معمول به من جواب مثبت داد و رفت.....١٤ يا ١٥ روز بعد برگشت و وقتى داشت سوغاتى هاى من رو مى داد اين عكس رو از توى چمدونش درآورد و گفت فكر مى كنى كيو ديدم؟؟؟ 

بعد برام تعريف كرد كه وقتى كه داشتن از جلسه ى پرسش و پاسخ با آقاى كوراساوا برمى گشتن ، جكى چان رو توى سالن جشنواره به شكل كاملا اتفاقى مى بينن و پدر ازش مى خواد كه باهم عكس بگيرن..! يعنى به جاى اينكه پدر با كوراساوا عكس بگيره مجبور شدن با اين آقا عكس بگيرن! 

پوريا شكيبايى كه روزى خوشبخترين پسر هفت ساله ى روى زمين بود.»

57۲۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
    53 1
    یعنی خسرو شکیبایی یه روح بزرگ بود پر از مهربانی و صفا در غالب و کالبد یه مرد جذاب جنوبی. خدا بیامرزدش واقعا و چقد کمن اینجور ادما که بازی نمیکنن زندگی میکنن...
    • بی نام IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
      6 33
      تصویر فتوشاپ به نظر میرسه
  • بی نام A1 ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
    37 1
    آقا پوریا پدرت را خیلی دوست داشته و داریم. روحش شاد که بخش قابل توجهی از دلخوشیهای ما بوده و هست.
  • بی نام IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
    15 1
    چه باحال
  • محمدرضا A1 ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
    16 1
    یادش بخیر. دلم گرفت.
  • کوردستان A1 ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
    7 20
    حرفت درست پوریا جان، من از دوستدارن خسرو سینما ایرانم و آرشیو تمامی فیلمها و سریالهایی را که در آنها ایفای نقش کرذه دارم و به آنها عشق می ورزم، ولی پوریا جان پدر شما سال 68 و با فیلم هامون شروع به کسب آوازه در سینمای ایران میکند و در آن سال که به ژاپن رفتند هنوز چندان نامی نداشتند و جکی چان هم در بورس بوده و شاید و شاید با میل و علاقه خود خواستند با او عکس بگیرند و من فکر میکنم داستانی که شما برای این عکس مطرح کردید واقعیت نداشته باشد. البته اگر ایشان به خاطر دل شما این کار را کرده بود. پس آقای مهرجویی که چرا اصرار داشتند در قاب بیفتند.