تسنیم نوشت: وکلای حمید بقایی معاون اجرایی رئیس‌جمهور سابق که هم اکنون در بازداشت به سر می‌برد، برای دومین بار از آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه‌قضائیه تقاضای ملاقات کردند.

سیدعلی‌اصغر حسینی و سیدعادل حیدری اظهار کردند که چند ماه قبل، از رئیس قوه‌قضائیه درخواست ملاقات کردیم تا در خصوص مسائل مربوط به پرونده موکل، گزارشی را تقدیم و ایرادات روند رسیدگی و مسائلی از این دست را به وی گزارش و درخواست رسیدگی کنیم که با درخواستمان موافقت نشد.

وکلای حمید بقایی افزودند: به دلیل ضرورتی که در خصوص دیدار رئیس قوه‌قضائیه و ارائه گزارش وقایع چند ماهه اخیر احساس می‌کنیم، دوباره نامه‌ای حاوی درخواست ملاقات به دفتر رئیس دستگاه قضا ارسال کردیم که امیدواریم این بار با درخواست ملاقات موافقت شود.

حسینی و حیدری در پاسخ به این سئوال که آیا با موکل خود امکان ملاقات داشته‌اند یا خیر اظهار کردند: با درخواست‌های مکررمان برای ملاقات به جز یک مورد آن هم یک نفر از وکلا، مخالفت شده است که امیدواریم پس از دیدار با رئیس دستگاه قضا به این مسائل رسیدگی و لااقل در خصوص ملاقات وکلا به نتیجه برسیم.

وکلای بقایی همچنین علت عدم پاسخگویی به خبرنگاران و اطلاع‌رسانی در خصوص این پرونده را تلاش در جهت حفظ آرامش جامعه و افکار عمومی اعلام و ابراز امیدواری کردند عملکرد دستگاه قضایی پاسخگوی خوبی برای افکار عمومی باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، 18 خرداد امسال بود که حجةالاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای از بازداشت شدن حمید بقایی معاون اجرایی رئیس‌جمهور سابق خبر داد.

هم اکنون نزدیک به شش ماه از بازداشت موقت بقایی می‌گذرد و اخیراً نیز وکلای وی از تمدید دوباره قرار بازداشت موقت موکلشان خبر دادند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =