۰ نفر
۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴

ورزش سه نوشت: برای سیاه جامگان که از هفته پنجم هیچ بردی کسب نکرده و می‌خواهد از بحران و پایین جدول رهایی پیدا کند سخت است از صبا که روزهای خوبی پشت سر می‌گذارد و از هفته چهارم باختی نداشته امتیاز بگیرد.

سیاه جامگان که تا هفته دوازدهم 2 پیروزی، 2 تساوی و 8 شکست داشته خیلی خوش شانس است که دو تیم اهوازی استقلال و فولاد فصل بدی سپری می‌کنند تا آنها با 8 امتیاز در رده چهاردهم قرار داشته باشند در حالی که پایان هفته دوازدهم فصل گذشته نفت مسجد سلیمان که در قعر جدول بود 9 امتیاز داشت.

سیاه‌جامگان تا هفته هفتم فقط دو پیروزی به دست آورده بود که نتایج آن موجب شد مسئولان این تیم فرهاد کاظمی را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کنند تا شوکی به تیمشان وارد کنند و روند نزولیشان را قطع شود. کاظمی در بدو ورودش از سپاهان یک امتیاز گرفت اما بعد از آن سه باخت به پرسپولیس، فولاد و سایپا داد تا یک رتبه در جدول پایین بیایند. سیاه‌جامگان هفته گذشته موفق شد یک تساوی ارزشمند در تبریز از تراکتورسازی بگیرد تا کمی از بحران خارج شود و با روحیه خوبی به مصاف صبا بیاید.

برخلاف سیاه‌جامگان، دایی و تیمش شرایط بسیار خوبی در هفته‌های اخیر لیگ داشتند. آنها در این فصل فقط یک بار در هفته چهارم برابر راه‌آهن شکست خوردند اما پس از آن سه تساوی و یک باختشان را جبران کردند و از هفته پنجم تا دوازدهم پدیده، سپاهان، فولاد و تراکتورسازی را شکست دادند و مقابل استقلال خوزستان، پرسپولیس، سایپا و ذوب‌آهن به تساوی رسیدند.

صبای 19 امتیازی ششم جدول برای ادامه روند موفقیتش می‌تواند با شکست سیاه‌جامگان و عدم نتیجه‌گیری تیم‌های بالاتر از آن که استقلال خوزستان، ذوب‌آهن، سپاهان و سایپا هستند تا رتبه دوم جدول بالا بیاید و اگر نتایج بر وفق مرادش پیش نرود ممکن است تا رده دهم نیز پایین بیاید. در آن طرف سیاه‌جامگان در صورت شکست نیز به هیچ عنوان قعرنشین نمی‌شود چرا که دو تیم پایین‌تر از آن باید این هفته با هم بازی کنند. رتبه این تیم در صورت تساوی تغییر نمی‌کند ولی اگر 3 امتیاز را از صبا بگیرند می‌توانند با شکست راه‌آهن برابر استقلال خوزستان به سیزدهم جدول برسند.

بازی سیاه‌جامگان و صبا که ساعت 14:30 فردا در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار می‌شود را باید دوئل مربیان نامید. چرا که تنها پیروزی فرهاد کاظمی در این فصل هفته چهارم همراه راه‌آهن بود که او توانست تنها شکست فصل را به دایی تحمیل کند. حال باید دید کاظمی دوباره به این موفقیت می‌رسد یا سرمربی صبا از هم نوعش در سیاه‌جامگان انتقام می‌گیرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =