حضور استاندار آذربایجان شرقی در مرز شلمچه/ یادآوری خاطرات دوران دفاع مقدس

استاندار آذربایجان شرقی که خود یکی از همرزمان شهید مهدی باکری است با حضور در مرز شلمچه گفت: روزی رزمندگان برای آزادی کربلا و نجف جنگ می کردند و امروز ادامه راه سید الشهدا(ع) را باید پیمود و خدمت به زائران کربلای معلی ادامه راه رزمندگان جنگ تحمیلی است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از نصرنیوز، اسماعیل جبارزاده ضمن حضور در شملچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز خداوند عنایت کرده است تا همچون روزهای شجاعت و شهادت در کنار فرماندهانمان در خدمت زائران سید الشهدا باشیم و به زوار اربعین حسینی خدمت کنیم.

جبارزاده ادامه داد: روزی رزمندگان برای آزادی کربلا و نجف، برای اینکه قبور مطهر اهل بیت (ع) از زیر سلطه رژیم صدام خارج شوند جنگ می کردند و امروز همان رزمندگان و نیروها در خدمت زوار حضرت سید الشهدا (ع) هستند.

وی با اشاره به حضور رزمندگان عملیات کربلای 5 در شلمچه برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی خاطر نشان کرد: آن روز شرایط ایجاب می کرد در راه امام حسین(ع) و آرمان های حسین بجنگیم و امروز ایجاب می کند در خدمت زائران مولایمان علی(ع) و سید الشهدا (ع) باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه امروز در شملچه فرمانده و سرباز در کنار همدیگر و دوشادوش با یکدیگر در خدمت زائران اربعین حسینی هستند افزود: همه رزمندگان در بخش های مختلف در حال خدمت هستند، فرماندهان گروهان و گردان برای زوار کفش پاک می کنند، پدران و برادران شهدا در آشپزخانه ها در حال آشپزی هستند و در یک کلام همه لشکر عاشورا برای خدمت به زائران امام حسین (ع) یکجا جمع شده اند.

جبارزاده خدمت به زائران حسینی را شیرین ترین لحظات برای رزمندگان جنگ تحمیلی دانست و گفت: شیرین ترین لحظات این است که ببینیم رزمندگان به آرزوی خود رسیدند و خداوند عنایت کرده و باید قدردان نعمت های خدواند و عنایاتش باشیم.

لشکر 31 عاشورا

فرماندهان لشکر 31 عاشورابه فرماندهی شهید مهدی باکری(نفر ایستاده وسط) / نفر چهارم ایستاده از سمت راست:  اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی

وی گفت: شکرگزاریم که با فرماندهی رهبر معظم انقلاب و حضور همیشه در صحنه مردم عزیز و بزرگوار آذربایجان شاهد خدمت رسانی به زوار حسینی هستیم.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: امروز رزمندگان با پیمودن صدها کیلومتر از تبریز به شلمچه آمده اند و به زوار خدمت می کنند و این نشان از روحیه همیشه در صحنه بودن مردم آذربایجان است.

جبارزاده با یادآوری عملیات کربلای 5 تشریح کرد: ما عزیزانمان را در شلمچه تقدیم کردیم، یک شب در میان عملیات داشتیم و چقدر از نیروهایمان به خون خود غلتیدند و یا جانباز شدند.

وی خاطر نشان کرد: کربلای 5 برای ما فقط یک عملیات نیست، بلکه بخشی از تاریخ جنگ است که با خون نوشته شده است، هرکس بخواهد این عملیات را مرور کند اشکش جاری می شود و نتیجه کربلای 5 است که می بینید امروز بار دیگر همه در خدمت زائران حسینی هستیم.

وی گفت: راه ما همان راه رزمندگان است و باید سپاسگزار کسانی نیز باشیم که نتوانستند در کنار ما باشند و با حمایت های مالی خود، کاروان عظیم اربعین را همراهی کردند.

گفتنی است استاندار آذربایجان شرقی ضمن حضور در منطقه شلمچه از آشپزخانه، بخش روادید و محل ورود و خروج خودرو ها بازدید و از مراحل خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، اظهاررضایت نمودند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =