حرف های بیرانوند و رازگشایی از حرکت مجید صالح که جنجالی شد

علیرضا بیرانوند می گوید مجید صالح قبل از بازی با او حرف زده اما بعید است که تعمدی در حرف هایش داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ نزدیک به 2 ماه است که علی بیرانوند روی نیمکت نفت می نشیند. او درست از روز بازی استقلال و نفت در مسابقه رفت لیگ ، جایگاهش را در تیم منصوریان از دست داده و این بار هم در تقابل دو تیم جنجالی شده است. بیرانوند که در بازی رفت دو تیم حاضر نشد روی نیمکت بنشیند تا منصوریان تنبیه انضباطی اش کند ، قبل از بازی در جام حذفی با مجید صالح روبرو شد .
دستیار مظلومی که به مربی کم حرف و جنتلمن معروف شده است ، رفتاری کرد که کسی باورش نداشت. او به بیرانوند حرفی زده . حرفی که باعث دلخوری مربیان نفت شده. حرفی که الان صالح می گوید نصیحت دلسوزانه بوده ولی بر اساس آنچه بیرانوند گفته ، جمله ای تحریک آمیز تلقی می شود که مربی استقلال با تمام تجربه اش ،در ادایش بی تجربگی کرده . حرفی که اگر مربی دیگری غیر از صالح بود شاید برداشت به تعمد از آن می شد. بیرانوند درباره آنچه از صالح شنیده می گوید:«آقا مجید من را دید و کمی حال و احوال کردیم و درباره شرایطم در نفت گفت ، با این وضعیت داری می سوزی.»
نیمکت نشینی های مداوم بیرانوند می تواند جایگاه او در تیم ملی را تهدید کند و این حرف قبل از یک بازی حساس می تواند روی ذهن بازیکن نفت اثر بگذارد. البته صالح با داشتن گلری مثل رحمتی در تیمش ، قصدی برای تحریک بیرانوند نداشته است. او اما در روز خبرسازش ، یکبار هم در میانه بازی با منصوریان جر و بحث کرد. در صحنه ای که پیام صادقیان طبق معمول با داور وارد دعوا شده بود و کارت زرد گرفت ، منصوریان از محدوده فنی خارج شد و بازیکنش را در آغوش گرفت تا آرامش کند. همان موقع صالح به داور چهارم تذکر داده که چرا مربی نفت محدوده فنی اش را خارج کرده و باید اخراج شود. حرفی که باعث دلخوری منصوریان می شود و کمی این دو با هم بحث می کنند. پایان بازی و شادی مجید صالح در مسیر مخالف همه بازیکنان استقلال هم این حساسیت را بیشتر کرد و دلخوری شدید منصوریان را به همراه داشت تا او بعد از بازی با منصور پورحیدری و پرویز مظلومی حرف بزند و به شدت از مربی استقلال گلایه کند. البته حرف های بهرام افشارزاده در دفاع از منصوریان سبب شده تا او بگوید دیگر این اتفاقات بعد از بازی را فراموش کرده است.
4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =