عضو فراکسیون اصولگریان رهروان ولایت می گوید: تندروها از کمک لاریجانی به دولت در تصویب برجام عصبانی شده و او را تخریب می کنند.

موید حسینی صدر در گفت و گو با خبرآنلاین با اشاره به ورود احتمالی تندروها به انتخابات آتی و اینکه آن ها معمولا برای رسیدن به هدف از چه ابزارهایی استفاده می کنند، خاطرنشان کرد: «تهمت»، «افترا» و «تخریب» از گذشته تا کنون به عنوان ابزار ترور شخصيت شناخته می شوند. اگر در ترور فیزیکی، جسم فرد مورد آسیب قرار می گیرد، در ترور شخصیت نیز به فرد آسیب روحی وارد می شود، ضمن اینکه بازی کردن با آبروی افراد نیز اقدام ناپسندی است.

وی با بیان اینکه امروز متاسفانه تخریب و ترور شخصیت با شیوه های جدید انجام می شود، خاطرنشان کرد: یکی از این روش ها از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است. مطالبی درباره شخصیت افراد به صورت گسترده در اين فضا منتشر می شود که عمدتا جعلی و اتهام پراکني است. این کار غیر شرعی باعث آسیب دیدن احساسات و اعتماد مردم نسبت به مسئولان کشور می شود.

وی تصریح کرد: نباید عده ای به خاطر رای آوردن و بدست آوردن کرسی مجلس، به مسئولان و نمایندگان ملت برچسب های مختلف بزنند. چرا که این رویه نهایتا به ضرر کشور تمام می شود و باعث دلسردی مردم می شود.

امیدواریم با تخریب کنندگان برخورد قانونی شود

نماینده مردم خوی در خانه ملت ادامه داد: البته آحاد مردم به این موضوعات توجه دارند. امیدواریم که برخورد قانونی با تخریب کنندگان و اتهام زنندگان انجام شود چرا که اگر سجایای اخلاقی در جامعه ای خدشه دار شود، آن جامعه، ديگر جامعه مطلوبی نخواهد بود.

وی درخصوص ترکیب مجلس آینده نیز پيش بيني کرد: به احتمال بسیار زیاد در مجلس دهم، هیچ طیف تندرویی اعم از پایداری های تندرو  یا مشارکتی های تندرو، حضور نخواهند داشت و مردم به عقلانیت، رفتار سنجیده و گفتار واقع گرایانه، بیشتر اعتماد می کنند.

کمک لاریجانی به دولت تندروها را عصبانی کرده است

حسینی صدر همچنین در پاسخ به این سئوال که چرا تندروها قصد دارند رئیس مجلس را به طیفی از اصلاح طلبان منتسب کنند و اینگونه القاء کنند که علی لاریجانی می خواهد با گروه‌های اصلاح طلب ائتلاف کند؟، تصریح کرد: عده اي دولت روحانی را قبول ندارند و نمي خواهند این دولت به هيچ قيمتي در كارش موفق شود. با توجه به كمك هايي كه آقاي لاريجاني در مواقع حساسي مثل بررسي راي اعتماد به کابينه، طرح ها و لوايح، بودجه و مهم تر از همه برجام به دولت کرده است -که البته بسيار كمك هاي ارزشمندي بوده است-، به دنبال تخریب لاریجانی به دلیل تخریب دولت هستند.

وی افزود: تندروها معتقد بودند كه لاريجاني نباید به دولت كمك مي كرد و به همين دليل الان از او عصبانی و دلگير هستند؛ هر چند كه خودشان هم مي دانند رفتار لاريجاني درست و منطقي بوده است. اما از او دلگيري شخصي دارند كه در جاهاي مختلف و در برخي مواقع در مواضع آن ها مشخص مي شود و خود را در پرخاش ها و اهانت هايي كه به رئیس مجلس می کنند، نشان می دهد.

به گفته وي، نبايد با مارک و برچسب زدن به نيروهاي دلسوز، متعهد، معتدل و با تجربه كه با مسائل و مشكلات آشنا هستند، درد كشور را مي دانند و برای آن نیز راه حل  دارند، آن ها را از صحنه سیاست داخلی  کشور حذف كرد. در 8 سال اخیر شاهد بوده ام که لاريجاني نماينده هيچ حزبی نيست و 80 درصد تصميماتي كه مي گيرد به نفع كشور و مرم و فراجناحي بوده است.

لاریجانی حتی در زمان احمدی نژاد هم به مصالح کشور فکر می کرد

وی تصریح کرد: در دو دولت گذشته و دوره رياست جمهوري محمود احمدي نژاد نیز لآقاي اریجانی علي رغم اینكه از رفتار دولت وی دلگير بود، هميشه در تصميماتش به مصالح و منافع كشور فكر مي كرد و نظر شخصي خود را اعمال نمي كرد.

این عضو فراکسیون رهروان ولایت تاکید کرد: برخي نمايندگان مجلس رفتار فراجناحي دارند. براي انتخابات آتي مجلس، ايده آل اين است كه يك ليست فراجناحي از سوی دلسوزان كشور منتشر شود كه فارغ از معيار گروه بندي ها  و دوستي هاي سياسي و محفلي باشد. در چني ليستي توانمندي اشخاص، ميزان تجربه و تعهد و دانش آن ها مدنظر باشد و به شايستگي افراد توجه شود. به اين ترتيب مي توان گفت كشور در مسير تعادل و اعتدال قرار گرفته است.

27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عیسی A1 ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
    0 1
    من با نظر ایشان موافق هستم تندروها مظلوم نمایی می کنند غافل از اینکه مردم هوشیاریند