امام جمعه پلدختر: نمایندگان مجلس مانند شهید مدرس عمل کنند

امام جمعه پلدختر گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید مانند مدرس شجاع و نترس باشند وافکار ، اندیشه ها و شخصیت و سیره این شهید را الگو قرار دهند

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین در پلدختر ، حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری در خطبه های نماز جمعه پلدختر اظهار داشت: دهم آذر سال 1316 سالروز شهادت سید حسن مدرس است که به عنوان روز مجلس نامگذاری شده که نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید در طراز انقلاب اسلامی مکتبی ، اسلامی ، ولایی و مردمی و استکبار ستیز و کارآمد باشد.
وی با بیان این که نمایندگان مردم در مجلس لوایحی را که تصویب می کنند با اسلام سازگار باشد افزود: مجلسی موفق است که قوانینی که به شورای نگهبان می فرستد کمتر رد شوند و در تصویب لوایح اسلام و دین را در نظر داشته باشند.
امام جمعه پلدختر مجلس را بازوی توانمند نظام و رهبری دانست و بیان کرد: مجلس برنامه ها و مصوبات خود را در جهت تقویت نظام و منویات مقام معظم رهبری تنظیم کند .
وی به شکوه پیاده روی میلیونی در روز اربعین اشاره و عنوان کرد : اربعین به عنوان سمبل مقاومت در برابر دشمنان اسلام است و حضور میلیونی زایران حسینی در کربلا بسیاری از دسیسه های دشمن را خنثی می کند.
حجت الاسلام سوری گفت: اربعین حسینی نماد اقتدار بین المللی جهان اسلام است که تنها یک زیارت معمولی محسوب نمی شود که اجتماع عظیم مسلمانان در اربعین حسینی نشان دهنده اوج محبت آنان به اهل بیت (ع) است .
وی با بیان این که سفر اربعین حسینی تجدید میثاق با شهدای کربلا است تصریح کرد: اربعین بیدار کننده است و نسیم پیاده روی در کشور آغاز شده و یکی از نشانه های مومن زیارت امام حسین (ع) است .
وی به دیدار پوتین رییس جمهور روسیه با رهبر انقلاب اشاره وخاطر نشان کرد:در هفته گذشته اتفاق نادر و تاثیرگذاری در دنیا افتاد و آن بر خلاف دیدار وی با کشورهای دیگر که خود جاه طلب هستند بدون هیچ تشریفاتی خدمت مقام معظم رهبری آمدند .
حجت الاسلام سوری اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این دیدار مطالبی فرمودند مبنی بر این که ما به آمریکا اعتماد نداریم و دشمن ما قابل اعتماد نیست و در باب مسایل هسته ای مذاکره می کنیم .
امام جمعه پلدختر گفت: این اتفاق یکی از اتفاقاتی است که عظمت ایران را به رخ جهانیان کشاند و خضوع پوتین در برابر مقام معظم رهبری نشان از تاثیرگذاری انقلاب در روابط بین المللی است .
حجت الاسلام سوری اظهار داشت:در این دیدار مقام معظم رهبری آقای پوتین را شخصیت برجسته ای در دنیای امروز خواندند واز تلاش های کشور روسیه در موضوع هسته ای تشکر کردند

اسما اسماعیل پور

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =