پرسپولیس با مشکل کمبود بازیکن درجه یک مواجه است و این ضعف باید در نقل و انتقالات نیم فصل حل شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مدت‌هاست كه در رسانه‌ها حرف از بازگشت محمد نوری به پرسپولیس زده می‌شود. كاپیتان فصل گذشته پرسپولیس، امسال به خاطر عدم توافق مالی، قید سرخپوشان تهرانی را زد و راهی تیم المسیمیر قطر شد. نوری كه حالا در این تیم قطری هم وضعیت خوبی ندارد، به فكر بازگشت به لیگ ایران افتاده است.
از طرفی سرمربی المسیمیر گفته كه نوری آن بازیكنی نبوده كه فكرش را می‌كرده و از طرف دیگر، این هافبك باید به تیمی برود كه هم بتواند پول خوبی بگیرد و هم هواداران پرسپولیس را از خود ناراحت نكند. نوری فعلا تنها یك گزینه برای حضور در لیگ ایران دارد. غیر از پرسپولیس، فعلا تیمی او را نمی‌خواهد و این هافبك با تجربه بدش نمی‌آید كه در نیم فصل دوم لیگ برتر ایران، پیراهن قرمز تیم پرطرفدار تهرانی را بر تن كند.
اما مسیر بازگشت نوری به پرسپولیس خیلی هم هموار نیست. از طرفی باشگاه پول زیادی ندارد كه به او بدهد و از طرف دیگر، برانكو علاقه خاصی برای جذب این بازیكن ندارد. گرچه با فوت هادی نوروزی، تجربه نوری می تواند بسیار به پرسپولیس كمك كند اما برانكو در آخرین هفته های فصل گذشته كه روی نیمكت پرسپولیس می‌نشست، از عملكرد نوری راضی نبود و حالا هم به همین دلیل، علاقه خاصی برای جذب این بازیكن ندارد.
در مورد ضعیف بودن احتمال پرسپولیسی شدن محمد نوری زمانی می توان با جدیت بیشتری صحبت كرد كه جملات برانكو درباره جذب این بازیكن را بشنویم. برانكو كه مربی سیاستمداری است، در مصاحبه ای كه با هفته نامه تماشاگران امروز انجام داده در پاسخ به این سوال كه آیا محمد نوری جزو گزینه های نیم فصل است؟ می‌گوید: «من فعلاً هيچ انتخابي ندارم .ما راجع به هيچ بازيكني بحث نكرديم. فقط خبرنگارها مدام مي‌پرسند محمد نوري چه مي‌شود‌. درست است او كاپيتان ما بوده و بازيكن خوبي است و فكر مي‌كنم هر تيمي يك بازيكن مي‌خواهد، ولي اين صحبتي نبوده كه از طرف من يا نوري مطرح شده باشد. اين به تيم قطري هم بستگي دارد، يعني اول به شرايط تيم قطري بستگي دارد دوم به ما كه چه پيشنهادي مي‌توانيم به او بدهيم. من قبول نمي‌كنم كه بازيكني بيايد در تيم و دو برابر پول بگيرد.»
از آنجا كه جذب محمد نوری برای پرسپولیسی‌ها هزینه زیادی دارد، شاید از همین حالا باید قید پرسپولیسی شدن این بازیكن در نیم فصل دوم لیگ برتر پانزدهم را زد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =