بررسی وضعیت ارتباطات زائران اربعین حسینی پس از ورود وزیر ارتباطات به ایلام

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، به منظور بررسی وضعیت ارتباطات زایران حسینی مراسم اربعین، وارد استان ایلام شد و با استاندار دیدار کرد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل ازمرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر واعظی در این دیدار با تشکر از زحمات استاندار ایلام جهت فراهم نمودن امکانات مختلف برای زوار حسینی مراسم اربعین، اظهار داشت: از اربعین سال گذشته تا کنون جناب استاندار پیگیر ایجاد تغییرات لازم بودند.

وی خاطر نشان کرد: امروز خرسندیم که گام گوچکی در این خصوص برداشته و در این مسیر معنوی نقشی داشته باشیم .

وی با تاکید بر بررسی مسایل مختلف ارتباطی استان ایلام از نزدیک، گفت: به منظور بررسی مسایل مرتبط از نزدیک، با حضور در شهر مرزی مهران به بررسی مسایل می پردازیم، تا از این نظر مشکلی وجود نداشته باشد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در ادامه استان ایلام را یکی از استانهایی برشمرد که در گذشته مورد بی مهری قرار گرفته و گفت: تلاش دولت بر این قرار دارد که به مناطقی که در گذشته کم توجهی شده است، امکانات بیشتری سوق دهد.

دکتر واعظی در عین حال، با اشاره به محدودیت های بودجه ای دولت، افزود: با این وجود، تمام تلاش دولت این است که به استانهای مرزی و محروم سهم بیشتری اختصاص داده شود.

وی با تاکید بر این که، زیرساخت های استان باید پاسخگوی نیاز مردم باشد گفت: امکاناتی که اپراتورهای تلفن همراه در استان ایجاد کرده اند در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته افزایش چند برابری یافته است که جای تقدیر دارد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به برآورده کردن نیاز زایران اربعین گفت: امیدوارم بتوانیم خدمتگزار خوبی برای زایرین عزیز در اربعین حسینی باشیم.


5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =