ایسنا نوشت: معاون هماهنگی و برنامه ریزی معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری گفت: از این پس از سامانه پیامکی 101 استفاده‌های آموزشی نیز خواهیم کرد تا از این طریق به ارتقاء مهارت‌ها و قابلیت‌های زنان و خانواده‌ها کمک کنیم.

اطهره نژادی افزود: تا کنون از زنان در نقاط مختلف ایران درخواست کرده بودیم به ما مطالبات حوزه زنان را اطلاع دهند تا به صورت روزآمد و پویا از خواسته‌های مردم اطلاع یابیم.

وی با اشاره به انتقادات مطرح شده در زمینه عملکرد معاونت امور زنان و خانواده گفت:‌ مهمترین افرادی که به ما در جهت اطلاع از نیازهای واقعی مردم و میزان تفاوت آن با نیازهای گروه‌های خاص کمک می‌کنند،خود مردم هستند و ما از این اطلاعات برای پیشبرد امور استفاده می‌کنیم.

معاون هماهنگی و برنامه ریزی معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری افزود: از 11 تیرماه همزمان با ولادت امام حسن(ع) که سامانه 101 راه‌اندازی شد، پیامک‌های زیادی به دست ما رسیده است و اطلاعاتی از نیازهای زنان مناطق مختلف کشور را به دست آورده‌ایم. ما قصد داریم تعامل خود را بیشتر کنیم و آموزش‌های مورد نیاز را به زنان کشور ارایه دهیم.

نژادی گفت: ما قصد افزایش تعامل خود با زنان و خانواده را داریم، در این جهت آموزشهای مورد نیاز را به آنان ارایه خواهیم داد . یکی از این آموزش‌ها می‌تواند در جهت کاهش طلاق باشد چراکه طلاق با نگاه کنترلی صرف کاهش نمی‌یابد؛ بلکه به منظور پیشگیری از طلاق باید به مردم آموزش دهیم.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =