عذرخواهی وزنه بردار ایرانی/ ببخشید نتوانستم توقعات را برآورده کنم

تسنیم نوشت:وزنه‌بردار دسته 94 کیلوگرم کشورمان گفت: امیدوار بودم مقام بهتری کسب کنم، اما فکر می‌کنم برای اولین حضور در مسابقات جهانی خوب عمل کردم.

علی هاشمی پس از کسب مقام هشتمی دسته 94 کیلوگرم مسابقات جهانی هیوستون آمریکا در جمع خبرنگاران گفت: انتظار خودم کسب عنوانی بهتر از هشتمی بود و توانایی آن را هم داشتم، اما با دو وزنه‌ای که مهار نشد یک مقداری عقب افتادم. با این حال در مسابقات بعدی حتماً بهتر عمل خواهم کرد.

هاشمی در ادامه از کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری و دیگر مسئولان فدراسیون وزنه‌برداری عذرخواهی کرد که نتوانست توقع‌شان را برآورده کند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: با اینکه اولین حضورم در مسابقاتی به این بزرگی و سطح بود، اما فکر می‌کنم به راحتی توانستنم بر جو و شرایط سالن غلبه کنم. حضورم در مسابقات جهانی تجربیات ارزشمندی را برایم به همراه داشت که قطعاً در آینده خیلی کمکم خواهد کرد.

ملی‌پوش دسته 94 کیلوگرم کشورمان با تأکید بر اینکه قصد دارد به یک دسته بالاتر برود، گفت: برنامه‌ام حضور در دسته 105 کیلوگرم است و طبق مشاوره‌هایی که گرفته‌ام می‌توانم با حضور در این وزن و تجربه خوب مسابقات جهانی به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کنم. هدفم حضوری موفق در بازی‌های المپیک است و شک نداشته باشید که در سال‌های آینده برای ایران افتخارات خوبی کسب خواهم کرد.

وی در پایان از حسین توکلی و مربیان تیم ملی تقدیر و تشکر کرد و گفت: انصافاً توکلی ضمن اینکه مربی کاربلدی است، توانسته ارتباط خوبی نیز با ورزشکاران برقرار کند که این موضوع می‌تواند برگ برنده وی برای مسابقات بعدی باشد. او در مسابقات جهانی چند وزنه‌بردار اصلی تیم ملی را در اختیار نداشت و خیلی تحت‌فشار بود.

251 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =