کدام بازیکنان در تیم سال 2015 خواهند بود؟/ جنگ ستاره ها

فیفا لیست نهایی برترین بازیکن‌های فوتبال جهان را اعلام کرده و تیم منتخب سال حدود دو ماه دیگر از بین ستاره های فوتبال انتخاب می‌شود.

علی کربلایی - خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهم‌ترین و اصلی‌ترین شگفتی این لیست، حضور بوفون است. او که در لیست ابتدایی توپ طلا قرار نداشت؛ با اعتراض خانواده فوتبال برای این لیست انتخاب شد. اما باز هم نکته مبهم این لیست عدم حضور کلودیو براوو است. او با بارسا فاتح سه گانه شد و به همراه شیلی فاتح کوپا آمه‌ریکا. در حضور کاسیاس، ناواس، نویر و ده‌خیا؛ بوفون شانس بسیار بالایی دارد و به احتمال فراوان گلر تیم برتر سال باشد. البته حضور کاسیاس و ناواس گلرهای اول و دوم رئال در فصل گذشته هم نکته جالبی است. 
در خط دفاع حضور راموس در تیم منتخب سال یک امر ثابت است و چند سالی می‌شود که او به عنوان دفاع وسط یا دفاع راست در تیم برتر سال قرار می‌گیرد. امسال هیچ بعید نیست جورجو کیه‌لینی زوج او در دفاع وسط باشد. هر چند که اسم‌ها در دفاع وسط بسیار بزرگ هستند و انتخاب بین آن ها سخت. داوید آلابا به احتمال فراوان پست دفاع چپ را از مارسلو خواهد ربود و رقابت شدیدی بین آلوز و ایوانویچ در پست دفاع راست خواهد بود. ایوانویچ از ستون‌های اصلی چلسی در قهرمانی فصل پیش بود. 
در این فهرست احتمالا باز هم سه هافبک انتخاب شوند. آندرس اینیستای احیا شده قطعا از اصلی‌ترین گزینه‌ها است. پائول پوگبا هم عملکرد بی‌نظیری در یوونتوس داشته است و از بین لوکا مودریچ و ایوان راکیتیچ هم اصلا بعید نیست یکی انتخاب شود. هر چند که حضور سیلوا، وراتی، یحیی توره، جیمز رودریگز و به خصوص ادن آزار انتخاب را بسیار سخت خواهد کرد. 
در پست مهاجم با وجود تعدد گزینه‌ها و بزرگ بودن اسم‌ها، انتخاب اصلا سخت نیست. کریس رونالدو دارنده کفش طلای اروپا، آقای گل لالیگا و لیگ قهرمانان قطعا یکی از 3 نفر خط حمله است و لئو مسی برنده احتمالی توپ طلا هم یکی دیگر ازافراد حاضر. نفر سوم برای ورود به این لیست کار بسیار سختی خواهد داشت. آگوئرو - بیل - بنزما - داگلاس کاستا - زلاتان - لواندوفسکی - مولر - نیمار - روبن - رونی - سانچز - سوارز - توز دیگر گزینه ها هستند و انتخاب یک نفر از آن‌ها سخت ترین کار ممکن است در جهان! 

نکتته:اسای یاد شده احتمالی است و بر مبنای بازی کردن بازیکنان در تیم های خودشان؛عملکرد آنها و حضورشان در رقابت های مختلف اروپایی مورد بررسی قرار گرفته است.

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =