خانه ملت نوشت: کاظم جلالی با تکذیب اظهارات ایرج عبدی درباره اعلام موجودیت حزب رهروان ولایت گفت:ایشان بر اساس گمانه زنی های خود نام برخی از افراد را به عنوان شورای مرکزی اعلام کردند که این اطلاعات دقیق نیست.

رییس فراکسیون رهروان ولایت گفت:‌ما با مشاهده این مصاحبه متعجب شدیم چرا که ایشان از اساس در جلسات پایانی حاضر نبودند و در برخی از جلسات مربوط به این موضوع حضور داشتند و اطلاعات ناقص و فاقد معنایی را ارائه دادند.

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: ایشان بر اساس گمانه زنی های خود نام برخی از افراد را به عنوان شورای مرکزی اعلام کردند که این اطلاعات دقیق نیست و این که نام بنده را به عنوان دبیرکل مطرح کردند تنها گمانه زنی خود ایشان است.

جلالی هم چنین تصریح کرد: هنوز کارها به جمع بندی نرسیده است و چنانچه پیش از این نیز اطلاع رسانی شده، کار بررسی ها در حال انجام است و هنوز به جمع بندی مشخصی دست پیدا نشده است.

رییس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر زمان که کار تشکیل این حزب به جمع بندی برسد ، از مجاری رسمی اعلام خواهد شد و متاسفانه آنچه که ایشان به عنوان لیست شورای مرکزی و دبیرکل اعلام کرده اند نادرست است.

29

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =