ایلنا نوشت: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکا و کشورهای غربی می‌خواهند با ظاهر ابراز پشیمانی از سیاست‌های گذشته و لبخند و دوستی و کمک اقتصادی به ایران نفوذ کنند.

محسن رضایی در اجتماع بسیجیان در ورزشگاه تختی بندرعباسوی تصریح کرد: هیچ علامت مثبتی از سوی آمریکا و کشورهای غربی برای باور کردن ادعاهای آن‌ها دیده نمی‌شود که بتواند باعث اعتماد ایران شود.

رضایی اضافه کرد: ایران در سایه رهبری و ولایت مسیر مستقیم را در پیش گرفته است و اگر امام و رهبری نبودند ایران یا به دیکتاتوری کشیده می‌شد یا در سراب و فضای مسیرهای نفوذ و فریب غرق می‌شد.

رضایی تاکید کرد هواپیماهایی از کشورهای اسلامی که یمن را بمباران می‌کنند در حقیقت نقش هواپیماهای رژیم صهیونیستی را بر عهده گرفته‌اند.

وی ادامه داد: پیشرفت، استقلال و امنیت به یکدیگر گره خورده و اگر امنیت کشوری از بین برود تمام سرمایه گذاری‌ها از بین خواهد رفت و امروز نیز برنامه‌هایی علیه امارات، بحرین و کویت در حال اجراست که خودشان متوجه نیستند اما باید بدانند تمام سرمایه گذاری‌ها و برپا کردن آسمانخراش‌ها با شلیک یک موشک از بین می‌رود.

وی فروش سلاح از سوی کشورهای غربی و بیرون کشیدن پول نفت را دومین هدف ایجاد این ناامنی‌ها دانست و جلوگیری از وحدت کشورهای اسلامی را یکی دیگر از هدف‌های ایجاد ناامنی در منطقه معرفی کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در تحلیل عملکرد تکفیری‌ها و داعش گفت: کمترین جرم آن‌ها ارائه چهره خشن از اسلام بین مردم جهان است و همین یک جرم کافیست تا کشورهای مسلمان متحد شوند و غده سرطانی ساخته صهیونیسم را از بین ببرند.

وی با اشاره به ویژگی‌های بسیج تصریح کرد: در شرایط کنونی بسیج باید در تمام صحنه ها- از کمک به ملت و دولت سوریه گرفته تا صحنه‌های داخلی- با حفظ بصیرت و آگاهی و وحدت و ارزش‌ها باقی بماند و نگران برچسب‌هایی که به بسیج و نیروهای انقلاب زده می‌شود، نباشد.

29

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
    6 1
    ايشون مي خواستند رييس جمهور اين مملكت شوند!!!
  • بی نام IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
    11 1
    راست است.باید اقتصاد ایران دچار فروپاشی شود تا نفوذ پیش نیاید.یا اقتصادمون را دربست در اختیار چین و روسیه بذاریم تا مملکت مثل دوران احمدی نژاد همچنان گل و بلبل بماند.در اون دوره از خوشی اقتصادی داشتیم می مردیم.
  • بی نام IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
    7 0
    اقا نوذ از سمت روسیه هم هست یا نه فقط از سمت آمریکاست؟
  • بی نام A1 ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
    8 0
    هر کار کنن نفوذ محسوب میشه خب ایران و بکننین کره شمالی که نفوذ نکنن