ایلنا نوشت: فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: رمز تمامی موفقیت‌های پدافند هوایی تمسک به قرآن کریم و عمل به آن است.

امیرسرتیپ فرزاد اسماعیلی روز پنجشنبه در حاشیه مراسم اختتامیه سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) در جمع خبرنگاران افزود: سی و پنجمین دوره مسابقات در حالی برگزار شد که چند ماه دیگر وارد سی و هفتمین سال از پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی می‌شویم و این بدان معناست که دو سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های قرآنی آغاز شده است. 

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: این موضوع نشانگر آن است که در انقلاب اسلامی، در استقامت‌ها و در هشت سال دفاع مقدس به هیچ عنوان بداخلاقی نکردیم و در تمامی زمینه‌ها از جمله اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و خصوصا نظامی با قرآن مانوس بودیم.

امیرسرتیپ اسماعیلی با اشاره به اینکه تفاوت ملت ما با کشورهای دیگر در فهم و عمل به قرآن است، خاطر نشان کرد: برخی از کشورهایی که به ظاهر نام اسلام را یدک می‌کشند به جای ظلم ستیزی خودشان ظلم می‌کنند.

وی یادآور شد: قرار‌گاه پدافند هوایی که خط مقدم لبه دفاع است اگر با قرآن مانوس شود هواپیماهایی که پنهانکار هستند و نباید دیده شوند دیده می‌شوند و به آن‌ها اخطار داده می‌شود.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: امروز هواپیماهای کشورهایی که در لبه تکنولوژی قرار دارند اسیر می‌شوند و آن‌ها از این موضوع تعجب کرده‌اند.

17214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =