ایلنا نوشت: معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروزه مهم‌ترین دغدغه مقام معظم رهبری حراست و پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن است.

سردار سرتیپ پاسدار محمد حسین سپهر امروز در یادواره شهدای اصناف شهرستان کرج که در سالن شهدای بسیج جوانان کرج برگزار شد، افزود: خطری که امروزه انقلاب ما را تهدید می‌کند شیطنت‌های نظام سلطه و آمریکا است.

وی اظهار داشت: بار‌ها رهبری معظم انقلاب در خصوص خطر نفوذ دشمنان در کشورمان اخطار داده‌اند و برای تمام مردم و مسئولان تعیین تکلیف و وظیفه کرده ا ند که همه بایستی در مقابل توطئه‌های نفوذ دشمن، هوشیار و مراقب باشند.

وی گفت: در فرمایشات مقام معظم رهبری موضوعات مهمی به مردم و بسیج تکلیف شده که می‌فرمایند «امروز هم بسیجی برای ملت دل می‌سوزاند و اگر احساس کند دشمن از روزنه‌ای سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و... نفوذ می‌کند در مقابل او می‌ایستد و با مشت به صورتش می‌کوبد.»

سردار سپهر ادامه داد: بازکردن گره‌های بزرگ برای دفاع از کشور یک تکلیف است و در آنجا که رهبری می‌فرمایند که بایستی مراقب نفوذ دشمنان از منافذ باشیم خطابشان به خواص و نخبگان است.

وی افزود: ما اعتقاد داریم که بسیج از خواص نظام است و رهبر می‌فرمایند «باید حواسمان را جمع کنیم که اگر خواب برویم دشمن در پشت سنگر‌های جبهه‌اش خواب نیست و او بیدار است و توطئه می‌کند.

وی بیان داشت: همه ما باید تا سرحد شهادت آماده نفوذ دشمن و مقابله با رفتار خصمانه دشمن صهیونیست و آمریکایی باشیم همانطور که مقام معظم رهبری چفیهٔ روی شانه‌اش را نشانه آمادگی مبارزه با دشمنان دانست.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: نظریه‌پرداز آمریکایی مشکلشان در ایران را سه مورد دانستند که اعتقادات دینی مردم و پا به رکاب بودن مردم و شخص ولی فقیه و رهبر ایران را شامل می‌شود که باید از این سه مشکل عبور کنند.

وی افزود: ما ملتی هستیم که در دفاع مقدس بار سنگین را مردم به دوش کشیدند به طوریکه ۱۷ میلیون نفر از مردم از خط مقدم تا پشت جبهه‌ها بار جنگ را به دوش کشیدند.

سردار سپهر اضافه کرد: ۴۳ درصد شهدای ما بسیجی بودند و ۴۴ درصد این شهدا از سن ۱۶ ساله تا ۲۰ سال سن داشتند و ۳۰ درصد شهدای بسیجی نیز از ۲۱ تا ۲۵ و ۸ درصد نیز از ۲۶ تا ۳۰ سال سن داشتند.

وی این راه را افتخاری برای ملت ایران دانست و گفت: این راه فراموش نمی‌شود و می‌گوییم ما تا سرحد شهادت در رکاب رهبرمان ایستاده‌ایم.

وی به حیله‌های آمریکا در قالب مذاکره اشاره کرد و افزود: آمریکا با ۶۰۰ پژوهشکده علمی پژوهشی اداره می‌شود و برای کشور ما خیلی از پژوهشکده‌هایش تحقیق می‌کنند تا برای ما نسخه نفوذ در مسائل اقتصادی- سیاسی- هسته‌ای و فرهنگی بنویسند.

وی گفت: آن‌ها از منظر نفوذ می‌خواهند ماهیت جمهوری اسلامی را تغییر دهند و اگر آمریکایی‌ها تشخیص دهند با حمله نظامی نظام جمهوری اسلامی را تغییر می‌دهند یک لحظه هم درنگ نمی‌کردند.

17214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
    7 8
    خود بزرگ بینی درد بزرگیه؟؟؟؟؟؟