دستیاران کروش در تمرین تیم آقا مجید/ حرفهای خصوصی با نکونام

سایت فدراسیون فوتبال نوشت:اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران امروز در تمرین تیم سایپا حاضر شدند.

ماركار آقاجانيان، دن گاسپار و اوسيانو در ادامه حضور بر سر تمرينات تيمهاي باشگاهي امروز صبح در تمرين تيم سايپا حاضر شدند و به گرمي مورد استقبال مديرعامل باشگاه و كادر فني اين تيم قرار گرفتند.
جلالي بعد از خوش آمدگويي به اعضاي كادر فني و صحبتي كوتاه با مربيان تيم ملي به تمرين تيمش اضافه شد.
پس از آن بيت الله رضايي مديرعامل باشگاه سايپا با استقبال گرم از حضور مربيان تيم ملي در تمرين سايپا گفت: حضور شما باعث بالا رفتن روحيه بازيكنان ما مي شود. خوشحالم كه شما اينجا حضور داريد. باشگاه سايپا حامي تيم ملي است. عملكرد تيم ملي در بازيهاي اخير به ويژه در ديدار برابر گوام پس از ١٠ نفر شدن بسيار خوب بود. جوانگرايي انجام شده در تيم ملي قابل ستايش است.
وي با قدرداني از زحمات كارلوس كي روش در تيم ملي گفت: جسارت كادر فني تيم ملي در استفاده از جوانان قابل تقدير است. اميدوارم فوتبال ايران قدردان زحمات كي روش باشد و شايستگي حضور چنين مربي را نشان دهد. من اميدوارم سرمربي تيم ملي با سلامتي كامل و توان مديريتي كه ما از ايشان سراغ داريم بتواند تا جام جهاني در فوتبال ايران حضور داشته باشد.
رضايي با اعلام حمايت باشگاه سايپا از تيم ملي گفت: بايد همه امكاناتي كه در اختيار فوتبال ايران است براي كمك به تيم ملي بسيج شود چرا كه موفقيت تيم ملي، موفقيت فوتبال ايران است.
در ميانه تمرين هم جواد نكونام، ابراهيم صادقي، وحيد محمدزاده و مهدي ترابي نزد مربيان تيم ملي آمدند و به آنها خوش آمد گفتند.
رضايي در پایان گفت: سلام گرم من را به آقاي كي روش برسانيد و اميدوارم ايشان در سلامتي كامل با همان انگيزه و توان مديريتي به كارشان در تيم ملي ادامه دهند. 

این در حالی است که پس از پايان تمرين امروز سايپا، مجيد جلالي و اعضاي كادر فني تيم ملي با هم گفتگو كردند.در ابتدا دن گاسپار تمرينات متنوع مجيد جلالي در تمرين سايپا را ستود.جلالي هم با قدرداني از مربيان تيم ملي به دليل حضور در تمرين تيمش گفت: جوانگرايي انجام شده در تيم ملي فرصت بسيار خوبي براي فوتبال ايران است. ما بازيكنان جوان خيلي خوبي در سايپا داشته و داريم كه برخي از آنها مثل اخباري براي گذراندن دوران سربازي از ما جدا شده اند و برخي نيز مصدوم هستند.اوسيانو هم در پاسخ گفت: استارت جوانگرايي در باشگاهها زده مي شود و اين موضوع در تيم ملي به ما كمك مي كند. ما در واقع ادامه دهنده كاري هستيم كه در باشگاهها شروع مي شود.وي افزود: جوانگرايي در فوتبال فرايند است و جايگزين كردن بازيكنان جوان به جاي بازيكناني چون نكونام زمان بر است. 

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =