ایسنا نوشت:رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن امروز خلع سلاح شده و به نفوذ روی آورده است.

سردار محمدرضا نقدی، امروز در همایش شکوه ایستادگی که در حرم مطهر رضوی برگزار شد با اشاره به اینکه آمریکا در استراتژی پس از جنگ نیز شکست خورده است، عنوان کرد: آمریکا در استراتژی پس از جنگ در جنگ سیاسی، فرهنگی و اقتصادی شکست خورده است و پس از آن نیز در فتنه 88 تمام تلاش خود را به کار گرفت اما مردم در 9 دی ماه آن‌ها را سرجایشان نشاندند، در نتیجه آمریکا تحریم‌ها را علیه کشور اعمال کرد تا مردم از پشت دولت کنار روند، اما اکنون می‌دانند که تحریم‌ها بر مردم ایران اثر نخواهد کرد به همین دلیل به نفوذ روی آورده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اکنون آمریکا سعی دارد خودش را به دولت ایران نزدیک کند و با چرب زبانی و ابراز محبت جایگاهی پیدا کند، ادامه داد: در حال حاضر آمریکا چون در انواع جنگ‌ها از جمله جنگ فرهنگی، اقتصادی و... علیه ملت شکست خورده است رو به مذاکره آورده اما در همین موضوع هم صادق نیست و ساده‌لوحی است که باور کنید در آن صداقت دارد.

سردار نقدی با اشاره به اینکه آمریکا پایگاه تربیت تروریست دارد،‌ افزود: این کشور تروریست‌ها را ساماندهی می‌کند و آن‌ها را آموزش می‌دهد، گروه‌های تروریستی در آن کشور پایگاه دارد، به منافقین در خیابان منتهی به کاخ سفید مقری اختصاص داده شده است، اگر آمریکا ادعای دوستی و نزدیکی با ملت ایران را دارد این کارها چه معنی می‌دهد؟

وی در خصوص پول‌هایی که از کشور در آمریکا بلوکه شده است، خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب پول‌های ملت ایران در آمریکا بلوکه شده که این نشان می‌دهد این کشور اصلا قابل اعتماد نیست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص قابل اعتماد نبودن آمریکا یادآور شد: چند روز پیش قطعنامه‌ای علیه ایران مبنی بر عدم رعایت حقوق بشر در این کشور صادر شد. این درحالی است که آمریکا در مهرماه در سال جاری 250 نفر اعم از کودک، پیر و جوان را در بیمارستانی که در افغانستان مورد حمله قرار داد، کشت و از حقوق بشر حرف می‌زند. اکنون باید بدانید که کشورهایی که به آنها خوش‌بین شده‌اید به این قطعنامه رای داده‌اند، این‌ها باید برای ملت درس عبرت شوند.

سردار نقدی با تاکید بر اینکه ملت ایران در رفاقت با جنایت‌کاران آمریکا به تعالی نخواهند رسید، تصریح کرد: تمام تعالی ملت ما در هوشیاری در مقابل دشمن است. ما باید نشان دهیم که بیداریم و تفنگمان که همان شعار مرگ بر آمریکا است به سوی دشمن نگه داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور آمریکا خواستار کنار گذاشتن این شعار است، اظهار کرد: برخلاف تصور وی که این شعار برای ملت ایران نفعی ندارد باید ‌گفت که اتفاقا این شعار سبب پیشرفت کشور شده است و ما صلاحمان را زمین نخواهیم گذاشت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه آمریکا اگر ادعای متجاوز نبودن دارد، باید دست از حمایت متجاوزان و تروریست‌ها بکشند،‌ اضافه کرد: اگر به دنبال روابط انسانی با کشور ایران است باید نشان دهند که دست از حمایت تروریست‌ها برداشته است.

سردار نقدی در پایان تاکید کرد: دو رکن اصلی تشکیل دهنده نقشه راه بسیج ولایت و اطاعت از ولی حق (نائب امام زمان) و برائت از دشمنان و ایستادگی در مقابل آنان است.

17214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =