ایسنا نوشت: نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بسیجیان نخواهند گذاشت پای آمریکا در کشور باز شود و قلم پای آمریکا را خواهند شکست.

آیت الله سیداحمد خاتمی امروز در گردهمایی بزرگ بسیجیان کرمان با بیان اینکه اگر بسیجیان در کربلا بودند امام حسین علیه السلام تنها نمی‌ماند و آینده بشریت به وجود بسیجیان مفتخر است افزود: بسیجیان هستند که سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه بسیجی در همه صحنه‌های لازم حاضر است، افزود: کسی که بسیجی شد، در هر صحنه‌ای که انقلاب وجود او را لازم بداند، حضور پیدا خواهد کرد؛ حضور در انتخابات و حضور در جنگ یک مصداق امر جامع است و بسیجی در همه این صحنه‌ها حاضر بوده و نقش صحیح را دنبال خواهد کرد.

خاتمی با بیان اینکه بصیرت لازمه یک بسیجی است افزود: بسیجی‌ای که بصیرت نداشته باشد، چه بسا نامش بسیجی است اما در اردوگاه دیگری خدمت می کند، معنای خاصی که از بصیرت در نظر داریم، دشمن شناسی و مقابله با اهداف و برنامه های دشمن است.

خاتمی با بیان اینکه بسیجی با تمام وجود با استکبار بیگانه است، گفت: برخی بی میل نیستند که با آمریکا مذاکره کرده و با آنها رابطه برقرار کنند اما شعار مرگ بر امریکا نشان می‌دهد که رابطه و مذاکره با آمریکا راه ملت ایران نیست.

امام جمعه موقت تهران در ادامه با بیان اینکه پنج سال است که مصیبت سوریه را شاهد هستیم و صحبت این است که جلوی نفوذ ایران را بگیرند اما نمی توانند جلوی پیام حق را بگیرند افزود: در عرصه داخلی هم آمریکا در پی نفوذ است، اما برخی به شدت از این واژه وحشت کرده‌اند در حالی که این واژه را کسی جز مقام معظم رهبری به کار نبرده است.

خاتمی با بیان اینکه آمریکایی‌ها به خیال خود با برجام روزنه ایجاد کردند اما رهبر انقلاب با 9 شرط خود این روزنه را بستند تصریح کرد: برخی نفوذ را سوء استفاده و برخی توهم می دانند، اما حرف این است که تردید نکنید که آمریکا در پی نفوذ اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی به ایران است.

وی با بیان اینکه هرجا که آمریکا خواسته به کشوری وارد شود، از راه مک دونالد و ساندویچ وارد شده و از همان زمان روزنه نفوذ را باز کرده است تصریح کرد: برجام با تایید مقام معظم رهبری و شروط معظم له مورد تایید است و پرونده برجام با این شروط بسته شده و ملت ما برجام را فقط با شروط مقام معظم رهبری تایید کرده، می‌کند و خواهد کرد.

وی بیان کرد: باید نفوذ فرهنگی را جدی بگیریم، نفوذ فرهنگی در تلاش است خودباوری ملت بزرگ ایران را بگیرد و برخی قلم ها به گونه ای می نویسند که ما هیچ چیز نداریم، اما بحمدلله ما همه چیز داریم و در همه عرصه ها قدرتمند هستیم.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به یکی از داشته های مهم ایران گفت: اطراف کشور ما ناامن است و در این میان ما امنیت داریم و در سراسر کشور از مرزها تا نقاط مرکزی یک نقطه ناامن پیدا نمی کنید و یکی از حوادث یمن، سوریه و ... را در ایران شاهد نیستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه بسیجی با فتنه بیگانه است، اظهار کرد: فتنه‌گران حتی حاضر به عذرخواهی خالی نیستند در حالی است که انتظار دارند فتنه فراموش شود. اما ما می‌گوییم تا فتنه گران توبه نکرده و دست از شرارت برندارند، بسیجی با تمام وجود از آنها بیزار و متنفر خواهد بود زیرا بسیجی نه با فتنه دیروز میانه داشته و نخواهد داشت.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه حامیان فتنه از نگاه ملت محکوم هستند تصریح کرد: فتنه گران نباید دست و پا بزنند زیرا باید موج خروشان ملت را ببینند و خوشبختانه استان کرمان در جریان فتنه افتخار امام جمعه‌ای را داشت که در خط مقابله با فتنه قرار گرفت و از همین تریبون اعلام می کنیم با هر فتنه افروزی که دشمن بخواهد ایجاد کند، قهرمانانه مقابله خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه بسیجی با تفرقه و تنش میانه ندارد، افزود: بسیجی تنش زا نیست، بلکه مبشر وحدت است. البته معنای وحدت این نیست که به رفتار نادرست نقد نکرد.

خاتمی با بیان اینکه بسیجی جلسه‌ای را به هم نمی‌زند و حافظ امنیت جلسات بوده و تنش زداست تصریح کرد: بسیجی به میدان می‌آید که کسانی با اعتقادات مردم و آرمان‌های ولایت بازی نکنند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری خطاب به فتنه گران بیان کرد: کسانی که حامی فتنه هستید آیا نشیده‌اید که مقام معظم رهبری فرمود فتنه خط قرمز نظام است و رنجش ایشان از فتنه رنجش نظام است.

17214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
    32 2
    تا اکتشافات بعدی خدا نگهدار آیت الله خاتمی
  • بی نام IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
    24 2
    هات داگ؟؟
  • بی نام SE ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
    15 2
    اين بنده خدا كلا در مورد كي داشت صحبت ميكرد؟
  • بی نام A1 ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
    23 2
    زین پس بایستی از خوردن همبرگرها پرهیز کرد چون غذاهای آمریکایی هستند و همبرگریها بایستی به آب گوشت فروشی تغییر شغل دهند.
  • بی نام US ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
    28 2
    البته به نظر من خطرناک‌ترین سلاح آمریکا مرغ سوخاری‌هاشونه.
  • آرش IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
    21 2
    اینهمه آیفون و کامپیوتر از افغانستان میان یعنی؟
  • بی نام DE ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
    29 1
    حاج آقا کوکا کولا و پپسی چطور؟
  • بی نام A1 ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
    13 2
    متاسفم.
  • بی نام A1 ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
    27 2
    بهتره ما هم با کله پاچه وارد امریکا بشیم
  • بی نام IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
    27 2
    حاج اقا روسيه ازكجاواردميشه؟
  • بدون نام ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
    17 2
    واقعا براتون متاسفم
  • بی نام GB ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
    21 2
    یه دیواز لازم دازم سرم رو بکوبم بهش.
  • بی نام A1 ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
    20 2
    آیت الله ؟
  • بی نام A1 ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
    25 2
    ايشان هميشه مردم را با لطيفه هاي زيبايشان مي خندانند