ضرورت ارتقا محتوای اطلاعات ارایه شده در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری

معاون مدیریت توسعه منابع انسانی استاندار و جانشین رئیس ستاد هفته پژوهش و فناوری بر ضرورت غنی سازی محتوای ارایه شده و ارتقا آن نسبت به سال گذشته، در این نمایشگاه تاکید کرد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، عباد االه کامکار با بیان این مطلب در سومین نشست شورای سیاست گذاری هفته پژوهش و فناوری خواستار ارایه اطلاعات از سوی کمیته های هفته پژوهش و فناوری به صورت شفاف و جامع به منظور اطلاع رسانی و ترغیب بازدید کنندگان در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری شد.

وی بر ضرورت اخذ اطلاعات مورد نیاز از سوی کمیته های علمی، اجرایی، تبلیغات و اطلاع رسانی ، فن بازار در مدت زمان کوتاه تاکید کرد و گفت: دبیرخانه هفته پژوهش و فناوری با دریافت اطلاعات مورد نیاز از سوی کمیته ها ، برنامه ریزی و هماهنگی های لازم را برای نحوه ارایه اطلاعات انجام خواهد داد.

کامکار به اهمیت استفاده از بخش خصوصی در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: با اطلاع رسانی بیشتر باید در صدد حضور هر چه پررنگ تر بخش خصوصی در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری باشیم.

در ادامه این نشست دكتر سلاجقه به عنوان دبير کل ستاد هفته پژوهش و فناوری، از روند پيشرفت كارها و چگونگي فعاليت هاي انجام شده در خصوص مشاركت دانشگاه ها و مراكز علمي و پژوهشي و پارك علم و فناوري، گزارشي ارائه نمود.

وي در اين گزارش به نحوه چگونگي ارزيابي طرح ها در قالب سطح آمادگي فناوري اشاره نمود و گفت: تا كنون طرح فناورانه در سامانه اينترنتي فن بازار و پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران ثبت شده كه هم اكنون در حال بررسی است.

رئیس دانشگاه پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران همچنين در خصوص نحوه مشاركت در اين نمايشگاه گفت: جای خرسندی دارد که تمامی دستگاه های مرتبط با این امر تعامل و مشارکت ویژه ای داشته اند.

در این نشست همچنین در خصوص هماهنگي در جانمايي هاي غرفه سالن هاي نمايشگاه بحث شد و مقرر شد ابتدا اطلاعات و فهرست متقاضيان غرفه ها بررسي و سپس جهت چيدمان نهايي و تعيين نقشه غرفه ها هماهنگي های لازم صوورت پذیرد.

در اين نشست مقرر شد تا فهرست نهايي اسامي متقاضيان و عرضه كنندگان فناوري به همراه متقاضيان غرفه ها توسط دبيرخانه نمايشگاه هفته پژوهش، فناوري و فن بازار تهيه شود.

همچنين با توجه به اطلاعات موجود، نقشه نهايي غرفه ها و جانمايي آنها توسط مجری نمایشگاه با هماهنگي دبیرخانه هفته پژوهش و فناوری انجام گيرد تا در اولين فرصت در اختيار متقاضيان قرار داده شود.

در پايان جلسه مقرر شد اطلاعات سالن ها و اطلاع رساني جانمايي و ارائه نقشه هاي غرفه توسط دبيرخانه هفته پژوهش انجام شود تا براي متقاضيان از طريق سايت پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران قابل دسترسي باشد.
گفتنی است در این نشست روسای کمیته ها و فرمانداران گزارشی از اقدامات انجام شده دادند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =