کلاهبرداری 250میلیونی از زائرین عتبات عالیات

فرمانده انتظامی مشهد از کلاهبرداری 2.5 میلیارد ریالی از 30 متقاضی سفر به عتبات عالیات در یک آژانس مسافرتی خبر داد.

به گزارش «خبرآنلاین» از خراسان رضوی؛ فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به این که در این رابطه 2.5 میلیارد ریال کلاهبرداری انجام شده است، گفت: تاکنون 30 نفر از شکات شناسایی شده‌اند و پلیس تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری متهم اصلی این پرونده آغاز کرده است.
سرهنگ «حجت نیکمرام» گفت: در پی تماس شهروندان با مرکز 110 مبنی بر کلاهبرداری از آن‌ها در یکی از دفاتر آژانس مسافرتی شهر مشهد مأموران برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.
فرمانده انتظامی مشهد افزود: در بررسی اظهارات مالباختگان، مشخص شد این افراد پس از اخذ روادید در پی تبلیغات گسترده این دفتر آژانس برای ثبت‌نام سفر به عتبات عالیات به محل مراجعه کرده و با پرداخت مبالغی و عقد قرارداد با نماینده آژانس، مقرر شده، بلیت سفر در روز اعزام به آن‌ها تحویل شود که با فرا رسیدن موعد اعزام و مراجعه مکرر، نماینده آژانس اعلام می‌کند بلیت هنوز آماده نشده است.
وی خاطرنشان کرد: مأموران کلانتری پس از تحقیقات با محرز شدن کلاهبرداری وارد عمل شدند و مدیر آژانس و یکی از کارکنان این مجموعه را با هماهنگی مقام قضایی به کلانتری هدایت کردند.
نیک‌مرام بیان کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده مدیر آژانس که خانمی جوان است عنوان داشت که در پی جلب اعتماد فردی به نام «رضا» مبنی بر تجارب خوب در راه اندازی تورهای زیارتی و جذب مشتری قراردادی را با وی منعقد کرده و نماینده این فرد به نام «محمود» از مدتی پیش در دفتر آژانس مستقر شده است.
مدیر آژانس در ادامه تحقیقات گفت که متقاضیان سفر به عتبات عالیات با مراجعه به این دفتر طی قراردادی با نماینده این فرد هزینه سفر را واریز می‌کنند.
سرهنگ نیکمرام افزود: در بازجویی های به عمل آمده از نماینده مستقر در آژانس (محمود) مشخص شد که تمامی وجوه دریافتی مشتریان به حساب بانکی‌اش واریز می شده و کارت عابربانک در اختیار «رضا» بوده و روز گذشته متوجه برداشت تمامی وجوه از حساب شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482546

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =