جنگی که از روزنامه‌ها به کنفرانس مربیان رسید/ برانکو و مظلومی حرف حسابشان چیست؟

این روزها تیتر اول روزنامه‌های استقلالی و پرسپولیسی حرف‌های مظلومی و برانکو و طعنه‌های آن‌ها به یکدیگر است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ چهارشنبه برانکو و مظلومی در مصاحبه‌هایی جداگانه از خجالت هم در آمدند. آن‌ها در بحث‌هایی که از چند روز قبل آغاز شده بود سر مسائل نه چندان با ارزش جواب هم دیگر را در مصاحبه‌ها می‌دهند. بحثی که البته از روزنامه‌های نزدیک به دو تیم آغاز شد. 

برانکو امروز در پاسخ به تیتر روزنامه استقلال جوان که نوشته بودند پرسپولیسی‌ها بیماری خودصدرنشین‌بینی دارند گفت:«هر کسی می تواند برای خودش رویا و هدفی داشته باشد.شاید آنها فکر کرده اند که ما نباید هدف داشته باشیم.باید بگویم که بدون هدف نیستیم و هرگز هیچ تیمی بدون بلند پروازی نمی تواند به هدف برسد.همین که این را می‌نویسند نشان دهنده این است که از ما می‌ترسند.» البته تیتر این روزنامه در پاسخ به تیترهای روزنامه پیروزی بود. 

برانکو در بخش دیگری از حرف هایش درباره اینکه اگر اشتباهات داوری برعکس و به ضرر استقلال بود آیا آنها درباره پرسپولیس چنین اظهار نظرهایی نمی کردند گفت: «اگر این اتفاق می افتاد که همه چیز را بر سر داوران و فدراسیون خراب می کردند.هر کس می خواهد قهرمان شود باید بجنگد.»

پرویز مظلومی در واکنش به صحبت‌های برانکو گفت: «درباره حرف های برانکو نظری ندارم. این گونه نبوده که اشتباهات داوری همیشه به سود ما باشد. خیلی وقت ها هم اشتباهات به ضرر ما بوده. از مربی حرفه ای مثل برانکو بعید است این حرف ها را بزند.»

در این بین هواداران دو تیم هم نظرات مختلفی دارند. برخی معتقدند مربی‌ها باید پاسخ هم دیگر را بدهند و بعضی دیگر دوست دارند مربی‌هایشان روی وظیفه فنی‌شان تمرکز کنند. برخی‌از این نظرات کاربران خبرآنلاین را در ادامه می‌خوانید. 

«اقای برانکو خواهش میکنیم ازت تمرکزتو روی تیمت بذار که این نتایج رو نگیری»، «برانکو هم ایرانیزه شده. به قول اون گزارشگره بهتره اسمشو عوض کنه بذاره ایرانکو»، «اقای برانکو مثلا شما حرفه ای؟تنت خورده به امثال مایلی کهن و یاد گرفتی فقط مصاحبه کنی.اقا کسی از استقلال با تیم تو کاری داره ؟یا در مورد شما و گل خطاتون حرف زدن؟چی میگی؟حالت خوهب؟شمام شدی مربی ایرانی؟قلق هوادارا خوب یادت دادن که چطوری مصاحبه کنی.کارت به کار خودت باشه 4 تایی»، «از مربی مثل مظلومی بعیده که حرف نزنه» و «فرق شما و برانكو در همينه اون حرف ميزنه شما عمل ميكني».

258 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =