اقدامات شهرداری منطقه ۱۰ برای رفع سد معبر اعلام شد. این نهاد به شکایات مردم از مشاغل مزاحم در خیابان زنجان، پاسخ داده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شهروندان زیادی در تماس با سرویس مشکلات مردم و همچنین با کامنتهایی که در ذیل اخبار می نویسند، از مزاحمت و آلایندگی برخی از صنوف از جمله خدمات خودرویی ها، شکایت کرده اند.
آنها می گویند برخی از این اصناف، باعث می شوند تا خودروها در معابر، پارک دوبله کنند و امکان تردد راحت از شهروندان گرفته می شود.
برخی از مخاطبان نیز می گویند تعویض روغنی ها، روغن سوخته را در خیابان رها می کنند و باعث آلایندگی محیط زیست می شود. یکی از مخاطبان، به طور خاص، خیابان زنجان واقع در منطقه ۱۰ را مثال زده است.
پس از انعکاس این شکایات به شهرداری منطقه ۱۰، این نهاد نیز گزارش کوتاهی از عملکرد خود در زمینه رفع سد معابر و حل مشکل مشاغل و اصناف مزاحم و آلاینده را ارائه کرده است که عینا منتشر می شود.

جوابیه شهرداری منطقه ۱۰
بسمه تعالی

مدیر مسئول محترم خبرگزاری خبرآنلاین
با سلام،
احتراماً، پيرو در خواست مطرح شده از سوي شهروند مبني بر سد معبر اصناف (خدمات خودرويي) در محور خيابان زنجان جنوبي، اعلام مي دارد:
طي بازديد ميداني بعمل آمده از محل براي تعداد 6 واحد صنفي مزاحم در خيابان مذكور( باطري سازي - مكانيكي - باطري سازي - نقاشي - جوش سپر و تعويض روغني ) اخطاريه ساماندهي صادر گرديد.
همچنين مقرر گرديد موضوع از طريق طرح در كميسيون بند 20 ماده 55 قانون شهرداري ها پيگيري و اعمال قانون گردد.
مراتب جهت هر گونه بهره برداري به حضورتان ارسال مي گردد.

 

۴۵۲۳۱

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
    0 0
    بهتره زنجان شمالی هم کنترل بشه