سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: بیش از 10 میلیار تومان اعتبار برای جبران خسارت های ناشی از سیل در میناب، در هیئت دولت تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از هرمزگان، مسعود دالمن در دهمین جلسه شورای اداری شهرستان میناب که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: حضور موفق بسیج در عرصه های مختلف موجب پیشرفت کشور در زمینه های گوناگون شده است.

وی با اشاره به رتبه شهرستان میناب در افتتاح پروژه ها در هفته دولت، افزود: میناب بعد از بندرعباس رتبه دوم را به خود اختصاص داد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان در ادامه سخنان خود به مسئله فروچاله های میناب پرداخت و تصریح کرد: برای خروج از این بحران باید کار کارشناسی صورت گیرد.

دالمن با اشاره به سفر رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور پس از حوادث بارندگی به شرق هرمزگان و بازدید از نقاط مختلف شهر میناب، اظهار داشت: بیش از 10 میلیار تومان اعتبار برای جبران خسارت های ناشی از سیل در میناب، در هیئت دولت تصویب شد.

وی گفت: بخش پایانی جاده میناب به بندرعباس به زودی به بهره برداری خواهد رسید و همچنین طرح جامع میناب نیز به تصویب رسیده و به زودی ابلاغ می شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: از آن جایی که میناب دومین شهرستان بزرگ استان هرمزگان است باید نسبت به طراحی سیستم حمل و نقل درون شهری در این منطقه اقدامات عملی صورت گیرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =