حقیقت پور: در جریان تشکیل جمعیت رهروان ولایت نیستم/منصوری: هنوز از وزارت کشور درخواست مجوز نکرده ایم

امروز خبری درباره تشکیل جمعیت رهروان ولایت منتشر شد. اما نمایندگانی که به عنوان اعضای موسس آن معرفی شده بودند، از تشکیل آن ابراز بی اطلاعی کردند.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس می گوید که در جریان تشکیل حزبی تحت عنوان «جمعیت رهروان ولایت» نیست.

منصور حقیقت‌پور در گفت و گو با خبرآنلاین از انتشار خبری در برخی رسانه ها مبنی بر تشکیل جمعیت رهروان ولایت و انتخاب 30 نفر از جمله وی  به عنوان اعضای هیئت موسس آن، ابراز بی اطلاعی کرد و گفت: بنده در جریان نیستم. انشاء الله خیر است اما دوستان لابد از باب اظهار لطف نام بنده را ذکر کرده اند، چرا که بنده در جریان تشکیل چنین تشکلی  نبوده و نیستم.

حقیقت پور تصریح کرد: از مدت​ها پيش  این بحث در فراکسیون مطرح شد که باید برای انتخابات برنامه ای منسجم طراحی کنیم ولي ديگر بحثی درباره جزئیات آن نشده است. آن صحبت ها مربوط به یک سال قبل بود و مربوط به الان نیست که ما جلسه ای داشته باشیم و اعضایی انتخاب شوند.

وی پیشنهاد کرد: با رجوع به سایت وزارت کشور می توان مشاهده کرد که آیا چنین جمعیتی تشکیل و ثبت شده یا خیر.

اعلام خبر تشکل رهروان ولایت زودهنگام است

عباسعلی منصوری آرانی، عضو دیگر این فراکسیون نیز در این باره به خبرآنلاین گفت: از مدت ها قبل مجموعه ای به دنبال این بودند که بتوانند تشکلی را ایجاد کنند که به دور از افراط و در چارچوب منافع ملی حرکت کند و عقلانیت را در دستور کار قرار دهد.

وی با بیان اینکه همواره این بحث در جلسات هفتگی فراکسیون رهروان ولایت مطرح بوده است، گفت: به همین دلیل در طول مجلس نهم این فراکسیون سعی کرد خارج از افراط و تفریط ها گام بردارد و با نزدیک شدن به ایام انتخابات اين تفکر را استمرار بخشد. تا دو هفته آینده و قبل از ثبت نام نامزدها در انتخابات این فعالیت ها شکل جدی تری به خود خواهد گرفت.

به اعتقاد وي تا پيش از آن زمان، مطرح کردن موضوع تشکیل جمعیت رهروان ولایت زودهنگام است؛ چرا که هنوز اسامي افراد موسس به وزارت کشور اعلام نشده و تاييديه اي از سوي اين وزارتخانه اخذ نشده است. مضاف بر اينکه هنوز جلسه ای که منجر به انتخاب افرادی تحت عنوان هیئت موسس شده باشد مطرح نبوده و یا بنده در جریان آن قرار ندارم.

27220

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =