مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری البرزبا اشاره به برگزاری دوره های کارگاه آموزشی با هدف آگاه سازی اقشار مختلف از آسیب های اجتماعی گفت: نفی آسیب های اجتماعی راه درمان و برون رفت از آسیب های اجتماعی نیست، بلکه باید راه حل آن را جستجو کرد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی استانداری البرز،"بی بی عصمت سرافرازی" با تأکید بر اینکه نباید آسیب های اجتماعی را انکار کنیم، گفت: شناسایی منشاء آسیب های اجتماعی و یافتن راهکاری های برون رفت از آن یکی از وظایف مهمی است که ما مسئولان عهده دار آن هستیم.

وی افزود: ارتقاء آگاهی جامعه هدف ما بشمار می رود و در این راستا یکی از بیماری های فراگیر جهانی؛ (ایدز) دستمایه برگزاری کارگاه آموزشی شده است.

مشاور استاندار در امور بانوان و خانواده تصریح کرد: بمناسبت فرا رسیدن روزجهانی ایدز در دهم آذر ماه، این کارگاه با حضور اساتید برجسته و صاحبنظران اجتماعی و فرهنگی سازمانهای مردم نهاد، به همت انجمن همیاران سلامت پرور البرز و با مشارکت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری البرز در مرکز پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران و با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

وی با تأکید بر ضرورت آگاه سازی جامعه از خطرات بیماری ایدز گفت: همه باید بدانند که این بیماری چیست و چه خطراتی دارد، مادامی که ما خطرات این بیماری را درک نکرده باشیم و آسیب های پنهان باشد نمی توانیم بر آن غلبه نماییم.

گفتنی است،همایش روز جهانی مبارزه با ایدز در آستانه این روز جهانی (10 آذرماه)؛به همت"اداره کل بانوان و خانواده استانداری و انجمن همیاران سلامت البرز(اهسا) و پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران"برگزار شد.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =