سرمربی پرسپولیس می گوید درهای تمرین این تیم همیشه به روی خبرنگاران باز است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛برانکو ایوانکوویچ در نشستی خبری که امروز پس از تمرین پرسپولیس برگزار شد گفت:«ما چیزی برای پنهان کردن نداریم و در تمرین ما به روی همه خبرنگاران باز است.»

او درباره مصدویت نوراللهی گفت:«او مصودمیت کوچکی دارد.البته بعضی دیگر از بازیکنان مان هم مشکلات دیگری دارند.مثل علیپور که او هم مصدوم است.ما برای بازی با نفت عالیشاه و کامیابی نیا را هم نداریم.امروز تمرین کردیم و فردا استراحت و دوباره از پس فردا تمرینات مان را آغاز می کنیم.»

او در بخش دیگری از حرف هایش به زمین چمن درفشی فر هم ایراد گرفت و گفت:«این زمین می تواند بازیکنان ما را مصدوم کند.احمد نوراللهی به همین دلیل آسیب دید.ما باید زمینی پیدا کنیم که بتوانیم در آن تمرین کنیم تا زمین خودمان را ترمیم کنند.»

خبرنگاری از او درباره تیتر روزنامه منتسب به تیم رقیب سوال کرد.روزنامه استقلال جوان درباره پرسپولیس نوشته بود که آنها بیماری "خودصدرنشین‌بینی" دارند.

سوالی که این واکنش برانکو را به همراه داشت:«هر کسی می تواند برای خودش رویا و هدفی داشته باشد.شاید آنها فکر کرده اند که ما نباید هدف داشته باشیم.باید بگویم که بدون هدف نیستیم و هرگز هیچ تیمی بدون بلند پروازی نمی تواند به هدف برسد.همین که این را می‌نویسند نشان دهنده این است که از ما می‌ترسند.»

برانکو در بخش دیگری از حرف هایش درباره اینکه اگر اشتباهات داوری برعکس و به ضرر استقلال بود آیا آنها درباره پرسپولیس چنین اظهار نظرهایی نمی کردند گفت:«اگر این اتفاق می افتاد که همه چیز را بر سر داوران و فدراسیون خراب می کردند.هر کس می خواهد قهرمان شود باید بجنگد.نفت سال گذشته یکی از تیم‌های خوب بود و در فینال جام حذفی هم حضور داشت. این تیم در دور سوم لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داشت بنابراین این تیم نشان می‌دهد کیفیت بالایی دارد. طبیعی است که یک بازی بسیار سخت در انتظار ماست.»

در نقل و انتقالات نیم فصل چه بازیکنانی به پرسپولیس اضافه می شوند؟برانکو در این مورد می گوید:«اگر بازیکن جدیدی پیدا کنیم آن را جذب می کنیم.در حال حاضر ما بازیکنی بهتر از این‌هایی که در اختیار داریم پیدا نمی‌کنیم. البته بازیکنانی با کیفیت عالی وجود دارند اما آن‌ها با باشگاه‌هایشان قرارداد دارند. بازیکنان خارجی هم در این زمان از فصل به سختی می‌توان پیدا کرد.»

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا قول می دهد این تیم به روند شکست ناپذیری خودش ادامه بدهد این واکنش را نشان داد:«قول دادن راحت است.اگر شما دوست دارید، من هر قولی می‌دهم اما نمی‌توانم قول بدهم که از یک ساختمان بلند بپرم.. من مربی جدی‌ای هستم و تمام تلاشم را می‌کنم که با کیفیت بالایی کار کنم. ما به دنبال این هستیم که نتیجه خوبی بگیریم و طبیعی است که پرسپولیس تلاش می‌کند که روز به روز بهتر شود. این موضوع را می‌توانم قول بدهم. اما آیا در فوتبال کسی هست که قول بدهد؟ ما 4 برابر بهتر از ذوب آهن در تهران بازی کردیم اما بازی را باختیم.»

 

 

251 43

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =