قائد رحمت: لایحه شفاف سازی را به انتخابات مجلس دهم می رسانیم/ 115 امضاء برای بازگشت فوری به صحن علنی

عضو فراکسیون رهروان ولایت از امضای 115 نماینده برای بررسی فوری لایحه شفاف سازی هزینه نامزدهای انتخابات در صحن علنی خبرداد.

عباس قائد رحمت در گفت و گو با خبرآنلاین با بیان این مطلب اظهار کرد: در ارتباط با موضوع دو فوریت طرح شفاف سازی منابع مالی و هزینه های انتخابات ریاست جمهوری، مجلس و شوراها 115 نفر از نمایندگان طبق تبصره 2 ماده 104 قانون آئین نامه داخلی مجلس نامه ای را امضاء کردند و در وقت مقرر تقدیم هیئت رئیسه خواهد شد تا این لایحه خارج از نوبت وارد دستور صحن شده و تا قبل از انتخابات مجلس دهم تعیین تکلیف شود.

وی با بیان اینکه شفاف سازی هزینه نامزدهای انتخاباتی خواست دولت ، مجلس و مجموعه نظام است، افزود:امیدواریم که این اتفاق هر چه سریع تر رخ دهد.

 نماینده مردم دورود و ازنا ادامه داد: بعضی از نمایندگان در محتوا بحث هایی داشتند و به همین دلیل به دو فوریت لایحه رای ندادند و معتقد بودند که فرصت را از آنها می گیرد در حالی که باید این لایحه را دقیق، جامع و متقن  بررسی کرد.

قائد رحمت تاکید کرد: نیازمند قانونی هستیم  که ماندگاری بیشتری داشته باشد و مجبور نباشیم سال آینده دوباره اشکالات آن را رفع و اصلاح کنیم و یا قانون روی زمین بماند و به درستی اجرا نشود؛ بنابراین خواست نمایندگان این است که این لایحه به خوبی چکش کاری و بررسی شود و پیشنهادات آن ها نیز در صورت لزوم به لایحه اضافه شود تا وقتی به صحن می آید،قانون دقیقی باشد.

27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =