وقتی همسایه‌های خانه‌ای در نعمت‌آباد واقع در جنوب پایتخت از بوی تعفنی که به مشامشان می‌رسید به تنگ آمدند و با پلیس تماس گرفتند نمی‌دانستند راز جنایتی بیخ گوششان اینگونه برملا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دیشب، دوشنبه ۳ آذرماه ۱۳۹۴، اهالی نعمت‌آباد تهران که از مدتی قبل بوی تعفنی آزارشان می‌داد تصمیم گرفتند پلیس را در جریان این ماجرا بگذارند. وقتی ماموران کلانتری ۱۵۲ خانی‌آباد در محل حاضر شدند با کمک ماموران آتش‌نشانی وارد خانه‌ای شدند که بوی تعفن از آن می‌آمد. دقایقی از شروع تحقیقات پلیس نگذشته بود که منشاء بوی تعفن درون کمد خانه مورد نظر پیدا شد. منشاء بوی تعفن اما صحنه یک جنایت بود. ماموران بلافاصله با تلفن بازپرس کشیک قتل پایتخت تماس گرفتند تا از کشف جسد یک زن و دو کودکش خبر دهند. 

وقتی ماموران کلانتری خانی‌آباد بازپرس «سجادمنافی‌آذر» را از ماجرا باخبر کردند او دستور داد تا ضمن شروع تحقیقات محلی اکیپی از کارآگاهان جنایی تهران در محل حاضر شوند. 

در همین حال ماموران در پرس و جوهای محلی خود دریافتند که در این خانه مردی با زن و دوفرزنش زندگی می‌کرده است که چند روزی از آن‌ها خبری نیست. 

با ورود کارشناسان جنایی و تیم بررسی صحنه جرم مشخص شد زنی حدود ۲۰ ساله به همراه دو فرزند که یکی پسری ۲۰ روزه و دیگری پسری ۲ ساله بود قربانیان خانه متعفن هستند. 

همچنین در بررسی‌های اولیه اکیپ صحنه جرم مشخص شد علاوه بر آثار خفگی آثار شکستگی بر روی جمجمه این سه نفر وجود دارد. 

با این وضع بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران به تیم پزشکی قانوین دستور داد برای برسی و کالبدگشایی از جسد آن‌ها را به پزشکی قانونی منتقل کنند. 

در همین حال تحقیقات محلی سرنخی را به دست تیم تحقیق داد. یکی از همسایگان این خانواده به ماموران پلیس گفته بود که ۱۰ روز قبل به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته زیرا مرد این خانه در و پنجره خانه آن‌ها را شکسته است. 

ماموران پلیس در ادامه بررسی این اظهارات دریافتند که بعد از شکایت همسایگان مرد مورد نظر که گفته می‌شد به مواد روانگردان معتاد بوده توسط پلیس دستگیر شده‌است و در بررسی سوابق شکایت مشخص شد که این فرد به زندان فشافویه منتقل شده‌است. 

بدین‌ترتیب بازپرس منافی‌آذر دستور انتقال این فرد از زندان فشافویه به دادسرای جنایی برای بررسی ماجرا را داد. 

امروز این مرد که حدود ۲۴ سال سن دارد در شعبه سوم دادسرای جنایی تهران حاضر شد و در نخستین بررسی‌های جنایی اعتراف کرد که همان روز دستگیری همسر و ۲ فرزندش را به قتل رسانده‌است. 

در حال حاضر نخستین فرضیه جنایی برای حل این ماجرا قتل بر اثر مصرف روانگردان شیشه است ولی بازپرس منافی‌آذر دستور آزمایش‌های سلامت روان را داده تا سایر ابعاد این ماجرا نیز بررسی شود.

۴۲۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
    7 0
    می گویند آدمها زود عروسی کنند وبچه دار شوند به هر قیمتی الان این اقای معتاد بیست سالگی زنپگرفته خوب است دو فرزند کوچک وهمسرش را کشته
  • بی نام A1 ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
    1 5
    بهتر نبود پلیس همان ده روز قبل که این مرد را دستگیر کرد خانه را بازرسی میکرد آیا؟
  • بی نام DE ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
    0 3
    جون میده برای ریشه یابی
  • صبا A1 ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
    3 0
    خدای من اخه چرا چرا چرا چرا :
  • بی نام EU ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
    3 0
    چرا فروشندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر صنعتی رو حتی به مقدار کم به اعدام محکوم نمی کنند ؟؟؟؟؟؟ این افراد با مصرف این مواد تبدیل به موجودات خطر ناکی می شوند کم از بریده شدن سر پسر بچه در وحدت اسلامی نمی گذره که این خبر به گوش می رسه .
  • بی نام A1 ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
    6 0
    بازم برین شیشه مصرف کنین... آخه خرررریت تاکیدر عجبم..از این آدمیزاد....