مهرنوشت ،فرمانده سپاه قمر بنی هاشم استان چهارمحال و بختیاری گفت:بیش از ۷۰ میلیاردتسهیلات اشتغالزایی توسط بسیج در حوزه اقتصاد مقاومتی در این استان پرداخت شد.

رضا محمد سلیمانی  با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی توسط بسیج در حوزه اقتصاد مقاومتی در استان چهارمحال و بختیاری پرداخت شده است، عنوان کرد: این میزان تسهیلات از ابتدای سال ۹۴ تا پایان ماه آبان امسال پرداخت شده است.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: این تسهیلات در اختیار متقاضیان بسیجی برای انجام طرح های اقتصاد مقاومتی بسیج از جمله پرورش شتر مرغ، زنبور عسل، قارچ خوراکی، کشت زعفران، پرورش مرغ بومی و... گذاشته شده است.

وی تصریح کرد: بسیج تاکنون در مسیر محقق شدن اقتصاد مقاومتی اقدامات قابل توجهی انجام داده است که پرداخت تسهیلات یکی از مهمترین اقدامات در این مسیر است.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با پرداخت تسهیلات، اشتغال قابل توجهی برای جوانان بسیجی استان ایجاد شده است.

وی افزود: یکی از مشکلات در مسیر محقق شدن اقتصاد مقاومتی سخت گیری سازمان ها در ارائه مجوز های لازم است که باید در این خصوص تسهیل گری شود.

رضا محمد سلیمانی عنوان کرد: ما باید در مسیر اقتصاد مقاومتی هر خانه را به یک کارخانه تبدیل کنیم و اشتغال و تولید در خانه مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم استان چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به اینکه دو هزارو ۴۳۷ تندیس شهدا برای خانواده شهدا در دست ساخت است، عنوان کرد: این تندیس ها به همراه کتاب کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری به خانواده شهدا هدیه می شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =