۰ نفر
۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴

هاشم بیک زاده که بعد از سپری کردن دوران مصدومیتش موفق شد برای صبا در دیدار مقابل ذوب آهن در لیگ، بیست دقیقه به میدان برود، معتقد است که به زودی به شرایط ایده آلش بر می‌گردد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، هاشم بیک زاده با اشاره به آخرین وضعیت خود به "ورزش سه"، گفت: من بعد از مدت‌ها موفق شدم برای صبا بازی کنم ولی هنوز با شرایط آرمانی‌ام فاصله دارم اتفاقاً تعطیلات لیگ به من کمک می‌کند تا بتوانم خودم را به بقیه برسانم و شرایط مطلوبم را پیدا کنم.

او ادامه داد: صبا در بازی با ذوب آهن در هفته دوازدهم، بدشانسی آورد. ما موقعیت‌هایی داشتیم که می‌توانستیم به گل تبدیل کنیم ولی در نتیجه هر دو تیم به تساوی رضایت دادند. اگر ما نتیجه می‌گرفتیم می‌توانستیم رقابت نزدیک‌تری داشته باشیم. البته به نظر من شرایط صبا خوب است و بعد از آنکه تیم ما در ابتدا فصل دیر بسته شد. در تعطیلاتی که در لیگ پیش آمد ما بدن‌سازی و بازی‌های تدارکاتی خوبی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم که در ادامه هم دیدارهای خوبی انجام دهیم و نتیجه قابل قبولی بگیریم.

بیک زاده در مورد روند مثبت تیم ملی، گفت: خدا را شکر تیم ملی بعد از جوان‌گرایی عملکرد خوبی دارد هرچند که هنوز این تیم نیاز به زمان دارد. ما در گروه بازی‌های آسانی داشتیم و این به تجربه بازیکنان کمکی نمی‌کند و ما باید بازهای دوستانه بیشتری را برگزار کنیم.

او در مورد کارلوس کی روش افزود: من مدتی با او در تیم ملی کار کردام و می دانم که کی روش مربی بزرگی است و پشت هر کاری که انجام می‌دهد حتماً فکری وجود دارد. من برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بعد از آنکه به شرایط مطلوبم برگشتم دوباره به تیم ملی دعوت شوم. من همان هاشم بیک زاده‌ای هستم که کی روش من را دوست داشت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =