۰ نفر
۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵

سازمان نظان پرستاری از پرستاران جویای کار ثبت نام می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکی از کاربران در صفحه مشکلات مردم نوشته است:" من حدود 9 ماه پیش طرح را تمام کردم اما چون بیمارستانی که در آن کار می کردم نیاز نداشت بعد از آن مجبور شدم دنبال کار باشم اما پیدا نکردم. نمی دانم چرا بیمارستانها هم اعلام می کنند کمبود پرستار دارند و هم وقتی مراجعه می کنیم استخدام نمی کنند. "
در همین زمینه سازمان نظام پرستاری اعلام کرد: پرستاران جویای کار سراسر کشور می‌توانند برای اعلام آمادگی خود برای اشتغال در سامانه پیش‌بینی شده از سوی سازمان نظام پرستاری ثبت‌نام کنند.
طبق اعلام این سازمان، پرستاران با مراجعه به قسمت در نظر گرفته شده در سایت سازمان نظام پرستاری به آدرس http://job.ino.ir/ مراجعه و با تکمیل فرم ثبت نام و مشخصات، درخواست خود جهت تمایل به اشتغال را اعلام کنند تا سازمان پس از گردآوری اطلاعات و جمع بندی داده ها، نسبت به پیگیری آن اقدام متقضی را انجام دهد.


45232

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
    6 1
    الکی
  • ياسين US ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
    4 0
    جديدا جرياني در وزارت بهداشت به بهانه ي كمبود پرستار سعي داره كه خروجي پرستار رو از دانشكده و بيمارستان زياد كنه. حالا هر روز هم يه طرح ميدن بيرون. وقتي عرضه زياد بشه تقاضا كم ميشه. در حقيقت تقاضا هم نداريم . من الان يك ساله طرحم تموم شده و بيكارم. پرستار بيكار ميخواين من. اين يه نقشه ست. خوب كمبود متخصص هم داريم چرا ظرفيت اون رو زياد نميكنن چرا اصلا در مورد كمبود اون بحث نمي كنن.چون نميخوان كاسبي شون از بين بره. نظام پرستاري هم اين صفحه رو واسه استخدام نگذاشته در اصل با اين كارش ميخواد نشون بده كه چقدر پرستار بيكار داريم. خبر خواهشا چاپ كن
  • ali A1 ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
    1 3
    چرا بیمارستان نازایی رویان به پرستارانش حقوق بالا میده؟ یعنی من کارمند بی پول باید قرض کنم تا بشه حقوق بالای پرسنل رویان؟؟؟؟؟؟؟؟
  • هادی IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
    1 0
    سرکاری
  • ارش A1 ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
    1 3
    چرا کسی به ما نگفت رشته ریاضی ظرفیتش تکمیله ،چرا من که لیسانس برق از دانشگاه صنعتی اصفهان دارم دو ساله بیکارم ،چرا کسی به فکر ما نیست ،مگه خون پرستارها رنگینتره
  • بی نام IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
    0 0
    سرکاری