دو تیم اصفهانی سپاهان و ذوب آهن در نیمه نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال ایران دو تیم سپاهان و ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند. 

در این بازی خیلی زود و در همان دقیقه یک مرتضی تبریزی موفق شد با به ثمر رساندن یک گل زیبا و روی کار تاکتیکی، دروازه رحمان احمدی را باز کند. این گل به 4 هزار هوادار که خود را به فولادشهر رسانده بودند، نوید یک بازی خوب را از جانب دو تیم داد. 

بعد از این گل شاگردان گلمحمدی عقب نشینی کردند و سعی کردند بازی‌‌را به صورت منطقی کنترل کنند که در این امر موفق هم بودند. آن‌ها موفق شدند یک نیمه از به وجود آمدن خطر جدی روی دروازه رشید مظاهری جلوگیری کنند و حتی دو بار هم موفق شدند خطر جدی روی دروازه احمدی ایجاد کنند که با بی دقتی مهاجمان از دست رفت. 

نیمه دوم را اما شاگردان استیماچ بودند که بهتر آغاز کردند و بعد از 8 دقیقه تلاش؛ پاس چیپ خلعتبری از مدافعان ذوب عبور کرد و به وریا غفوری رسید و با یک کنترل با زانو و شوت سرکش توانست دروازه حریف را بالاخره باز کند. 

در ادامه نیمه دوم بازی هجومی به نمایش گذاشتند و مدام روی درواه یکدیگر خطر ایجاد می‌کردند؛ اما هیچ‌کدام از آن‌ها راه به دروازه‌ها نداشت و با سوت محسن ترکی، بازی به وقت اضافه رفت. در این نود دقیقه، سپاهان با اخراج سرلک ده نفره شد. 

در وقت‌های اضافه محمدرضا حسینی برای ذوبی ها گل زد که 3 دقیقه بعد توسط غفوری جبران شد. 

در ضربات پنالتی شاگردان گل‌محمدی عالی کار کردند و موفق شدند با برتری 4 - 2 در این ضربات به فینال جام حذفی برسند. 

258 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =