ماجرای حضور پوتین در ایران و دیدارش با رهبری، به موضوع مذاکرات امروز مجلس نیز رسید.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهور روسیه تقدیر و تشکر کرد.
سید محمد علی موسوی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس گفت: از رئیس جمهور روسیه به دلیل رعایت جایگاه فقاهت و رهبری و مطالبی که در دیدار با مقام معظم رهبری بیان کردند و رهبر انقلاب را بزرگترین تکیه گاه مورد اعتماد در جهان تشخیص دادند تشکر می کنم.

در حالي که رئیس کمیسیون شوراها در نطق امروز خود گفته بود «فشار می آورند که گزارش تفحص از بنیاد شهید را نخوانیم»، رئيس کميسيون اجتماعي مجلس در تذکري به سخنان وي واکنش نشان داد و گفت: آقای خجسته ضعف خود را به پای کمیسیون اجتماعی نگذارید!

عبدالرضا عزیزی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز گفت: تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران و تامین اجتماعی همزمان آغاز شد که تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی ظرف 4 ماه به اتمام رسید و به قوه قضاییه ارسال شد اما تحقیق و تفحص از بنیاد شهید هنوز اندر خم یک کوچه است. در حال حاضر بعد از سه سال از عمر مجلس یک نماینده باید بداند که تحقیق و تفحص قبل از مطرح شدن در کمیسیون باید بین خود اعضای هیأت رای گیری شود، اما در حال حاضر این اعضا اعتراض کردند که داخل هیأت رای‌گیری نشده است. قرار بود جلسه‌ای با آقای خجسته داشته باشیم که ایشان وقتی اختصاص ندادند پس ضعف و مشکل خود را به پای کمیسیون اجتماعی نگذارید.

رئیس مجلس با اشاره به این تذکر گفت:‌ اصل تذکر شما وارد است و خود هیأت تحقیق و تفحص باید جلسه بگذارند و جمع بندی کرده و سپس به کمیسیون بدهند.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 481977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
    5 3
    رییس جمهور امریکا هم در سازمان ملل از فتوای حرام دانستن بمب اتمی توسط رهبر انقلاب ستایش کرد چرا از ایشان توسط نمایندگان مجلس تشکر نشد ؟