بهروز افخمی تصمیم دارد بعد از محرم و صفر برنامه «هفت» را با رویکرد طنز و شوخی بسازد و به روی آنتن بفرستد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، افخمی که با تهیه و اجرای برنامه ‌«هفت» حاشیه‌های زیادی را به وجود آورده است در نظر دارد بعد از پایان ماه محرم و صفر و ایام عزاداری، این برنامه را با رویکرد طنز اجرا کند.

افخمی می‌خواهد آیتم‌های گفتگومحور برنامه خود را با شوخی و کنایه همراه کرده و حتی‌ آیتم‌های انیمیشنی که قبل از این هم تم طنز داشتند را ادامه دهد. 

او گفته که نگاهش به این برنامه صرفا یک نگاه تخصصی برای سینماروها نیست بلکه می‌خواهد برنامه‌ای برای همه بسازد. به همین دلیل سعی دارد جنبه سرگرمی برنامه را در تمام آیتم‌ها بالا ببرد. 

این سیاست ظاهرا قرار است در بخش‌های مختلف برنامه «هفت» اجرا شود. 

۵۸۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 481955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
    6 5
    با توجه به شخصيتي كه افخمي در هفت از خودش نشون داده منظورش از شوخي و طنز حتما تمسخر و دست انداختن آدماييه كه باهاشون خرده برده داره
  • بی نام A1 ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
    6 1
    سینمای ایران در حالت جدی هم طنزه
  • بی نام A1 ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
    6 8
    خیلی افتضاح شده چرا برنامه تولیدی شده؟
  • مهرزاد IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
    5 6
    پیشنهاد می کنم آقای افخمی در کنار رویکرد طنز، برای ارتقای بیش تر برنامه هفت از رویکردهای زیر هم استفاده کنند: 1. حضور عموپورنگ و خاله سارا برای سرگرم کردن کودکانی که مخاطب سینما هستند. 2. آموزش َآشپزی و گلدوزی برای دختران دم بخت مخاطب سینمای ایران. 3. برگزاری مسابقه مشاعره بین فراستی و حمید گودرزی 4. برپایی بازی های فوتبال و والیبال بین کارگردانان و تهیه کنندگان سینمایی 5. نمایش کلیپ ها و کنسرت های موسیقی حامد زمانی جهت اعتلای موسیقی های سینمایی 6. پخش گزارش فضاپیمای مریخ نورد از وضعیت جو و اتمسفر این سیاره در راستای اعتلای فیلم های علمی تخیلی 7. بازپخش گزارش های خبری بیست و سی در راستای اعتلای سینمای اجتماعی و...