غوغای آلبوم جدید ادل / بیش از 2 میلیون نسخه در سه روز فروخته شد

آلبوم «25» در سه روز نخست عرضه به بازار موسیقی با اختلاف بسیار زیاد از آلبوم «1989» تیلور سوئیفت پیشی گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بیش از 2.3 میلیون نسخه از آلبوم جدید ادل در سه روز اول عرضه در ایالات متحده آمریکا فروخته شد. برای صنعت موسیقی که در عصر دیجیتال شاهد افت روزافزون فروش است، این رکورد فوق‌العاده‌ای به شمار می‌رود.

برای درک بهتر این موضوع کافی است بدانیم که تا اینجای سال تنها سه آلبوم از تیلور سوئیفت، اد شیران و دریک فروشی بالای یک میلیون نسخه داشته‌اند و آلبوم «25» ادل تنها سه روز است که به بازار عرضه شده است. ادل تا اینجای کار رکورد فروش هفته‌ی اول آلبوم «1989» از تیلور سوئیفت را شکسته است. 1.3 نسخه از آلبوم «1989» در هفته نخست ارائه به بازار فروش رفت.

نیلسن موزیک دوشنبه اعلام کرد که ادل تقریبا رکورد فروش یک آلبوم موسیقی در مدت زمان یک هفته را شکسته است. این رکورد با فروش 2.4 میلیون نسخه از آلبوم « No Strings Attached» در سال 2000 متعلق به گروه موسیقی «انسینک» است.

ادل به سرویس‌های آنلاین پخش موسیقی مانند اسپاتیفای اجازه انتشار آلبوم «25» را نداده است، بنابراین هر کسی که مشتاق به شنیدن این آلبوم است باید یک نسخه از آن را تهیه کند. این خواننده در آغاز تک آهنگ «سلام» را از آلبوم «25» منتشر کرد. بیش از 2.5 میلیون نسخه از این تک آهنگ در طول چهار هفته فروخته شد.

منبع : آسوشیتدپرس / 23 نوامبر

۵۸241

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 481904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
    11 0
    من دوسش دارم