ایسنا نوشت: استاندار تهران گفت: گزارش اولیه حادثه قرچک به دست من رسیده است و من آن را مطالعه کرده‌ام.

سید حسین هاشمی در ادامه اظهار کرد: تیمی که این اتفاق را بررسی می‌کند از من تقاضا کرد تا وقت بیشتری داشته باشد تا ابعاد مختلف این اتفاق را دقیق‌تر بررسی کنند. من هم با تقاضای آنها موافقت کردم بنابراین تا آخر این هفته متن کامل این گزارش تهیه خواهد شد.

استاندار تهران در ادامه با بیان اینکه وقتی این گزارش نهایی شده آن را وزیر کشور خواهیم داد، افزود:‌ وزیر کشور تاکید کرده‌اند که اگر در این اتفاق، تخلفی ثابت شد حتما با آن برخورد شود بنابراین اگر بر اساس گزارش نهایی اثبات شود که تخطی از قانون انجام گرفته است، پرونده آن به قوه قضاییه ارجاع داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در گزارش اولیه درباره‌ بررسی فیلم‌های دوربین‌های محل اتفاق صحبتی نشده است، گفت: تیم بررسی اتفاق قرچک اکنون دنبال این هستند که اطلاعات دقیق‌تری به دست آورند.

هاشمی در پایان درباره‌ محتوای گزارش اولیه حادثه قرچک اظهار کرد: متن این گزارش فعلا قابل انتشار نیست.

گفتني است  پنج شنبه هفته گذشته عده‌ای با تجمع غیر قانونی برای برگزاری جلسه اصلاح طلبان که مجوز هم داشت مزاحمت‌هایی ایجاد کرده بودند که وزیر کشور که خواستار برخورد قانونی با متخلفان شده بود، به استاندار تهران دستور بررسی این موضوع را داد و قرار بود تا دیروز (دوشنبه) گزارش این موضوع تهیه شود.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 481888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =