ابوترابی فرد: نیروی بسیج با درک صحیح از موقعیت گام برمی دارد

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نگاه همراه با ایمان و بصیرت بود که ملت ایران را به فناوری هسته ای و چرخه کامل سوخت رساند.

به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد در نشست علنی امروز مجلس با تبریک هفته بسیج خاطرنشان کرد:  این نهال پرثمر که ریشه های آن در اعماق قلب، جان و روح امت اسلام جای گرفته است به دست توانای امام بزرگوار با الهام ازآموزه های قرآن کریم در متن جامعه اسلامی نهاده شده است.

وی تصریح کرد: نیروی بسیجی دلباخته به خدا و دوستدار انسان و سرسخت و مقاوم دربرابر باطل و دشمنان جامعه بشری با مجاهدت تمام دراین راه گام بر می دارد، یعنی نیروی بسیجی  انقلابی در طراز قرآن سختگی نمی شناسد، دشواری و سختی راه، اورا از پای درنمی آورد و تارسیدن به هدف گام های استوار برمی دارد.

وی ادامه داد: یک نیروی بسیجی با بصیرت و با معرفت و بادرک صحیح ازموقعیت وزمانی که دراو قرار دارد گام بر می دارد، امروز به آنچه می پردازد که اهم مسائل و ضروری ترین مسائل فراروی او است، راه رادرست تشخیص می دهد و همین نیروی بسیجی بود که دفاع مقدس را به سکوی پرش جمهوری اسلامی تبدیل کرد.

ابوترابی فرد تاکید کرد: نگاه همراه با ایمان و بصیرت بود که ملت ایران را به فن آوری هسته ای و چرخه کامل سوخت رسانده است، این اندیشه و تفکراست که امروز سوریه، عراق، یمن، بحرین و دینای اسلام را به یک مشت گره شده بر سینه استکبار تبدیل نوده است، این تفکر بسیجی است که امروز در فلسطین زمینه انحلال رژیم صهیونیستی رافراهم آورده است و راه نفوذ بیگانگان رادر عرصه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی مسدود می نماید.

نائب رئیس مجلس گفت: امیدوارم همه با هم  در مسیر تربیت جامعه اسلامی، جوانان ایران اسلامی به نور ایمان و تقوا قدم برداریم و قدرشناس نیروهای جان برکف بسیجی باشیم، برای سپاه پاسداران فرماندهان ونیروهای صالحی که درساماندهی و تربیت نیروهای بسیج در ایران، عراق، سوریه و دنیای اسلام تلاش نمودند آروزی توفیق دارم.

27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 481815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =