قائم مقام سازمان دانش آموزی : فعالیت های خبری رشد ، تحرک و اصلاح اجتماعی خبرنگاران را به دنبال دارد

داود روستایی قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور که در ارومیه حضور دارد گفت : فعالیت های خبری رشد، تحرک و اصلاح اجتماعی خبرنگاران را به دنبال دارد و این امر سطح آگاهی اذهان عمومی مردم را بدنبال دارد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، داود روستایی قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور که برای افتتاح اولین شعبه مدرسه ای خبرگزاری دانش آموزی پانا در مدرسه شاهد بهشت آئین در ارومیه حضور دارد گفت : هر کس و با هر امکاناتی می تواند به تهیه و پوشش اخبار اقدام کند در این بین دانش آموزان بعنوان بزرگترین و مهم ترین سرمایه های آموزش و پرورش می توانند با استفاده از شعبات مدرسه ای اقدام به این کار کنند.

وی افزود : منعکس شدن اخبار سازمان یافته جامعه خبری ضمن به تلاطم کشاندن جامعه خبری سبب رشد و آگاهی جامعه شود.

قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور تصریح کرد : تقویت کلیه ی تشکل های دانش آموزی مورد تاکید مقام معظم رهبری می باشد تا جایی که از نظر ایشان باید به جایی برسیم که برای کلیه دانش اموزان یک مدرسه یک مسئولت تعریف شود.

روستایی اضافه کرد : در راستای تعالیم الهی ، انسان آزادی خود را برنامه ریزی می کند .

وی گفت : بر همین اساس و باتوجه به شرایط کنونی خبرنگاران باید خود را به یک تشکیلات متصل کند زیرا تشکیلات لازمه فعالیت های اجتماعی فعال و تاثیرگذار جامعه است و سبب جهت گیری های آنها میشود.

قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور در پایان گفت : دانش آموزان بزرگترین و مهم ترین سرمایه آموزش و پرورش هستند که این نهاد فرهنگ ساز باید از این سرمایه های گران قدر به صورت بهینه استفاده نماید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 481689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =